Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@14:39:37 GMT

سیدمجید امامی مسئول کارگروه مد و لباس شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۹۴۲۳

سیدمجید امامی مسئول کارگروه مد و لباس شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی سیدمجید امامی را به عنوان مسئول کارگروه مد و لباس این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش ایران آنلاین، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به سیدمجید امامی آمده است:

"جناب آقای دکتر سید مجید امامی

دبیر محترم شورای فرهنگ عمومی کشور

با عنایت به وظایف شورای فرهنگ عمومی کشور در زمینه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و مصوبات مرتبط با این امر خطیر و در راستای لزوم انسجام بخشی به فعالیت های موازی، بنا به پیشنهاد سرپرست محترم معاونت امور هنری، مسئولیت کارگروه مد و لباس به جناب‌عالی که دارای سوابق دانشگاهی و پژوهشی مرتبط می باشید، سپرده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین با توجه به سابقه و تجربه هدایت برنامه‌ها و مصوبات حجاب و عفاف در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی انتظار می‌رود با این انتقال، مجدانه نسبت به موارد ذیل اهتمام بعمل آورید:

۱-     ارائه برنامه کامل با استفاده از همه ظرفیت‌های شورای فرهنگ عمومی، معاونت‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهاد‌های مرتبط تا یک ماه آینده

۲- راه اندازی سامانه رصد طراحان مد و لباس و تولیدکنندگان پوشاک تا پایان سال جاری

۳-  تلاش بی‌وقفه برای اجرای کامل قوانین مرتبط با گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و ساماندهی جدی موضوع مد و لباس، با محوریت گفتمان حیا و آرامش روانی جامعه

۴-  بررسی و مقابله با علل و عوامل عدم موفقیت در ساماندهی وضعیت مد و لباس و ناهنجاری‌ها در پوشش مناسب

۵-  معرفی و بازنمایی رویش‌ها، ظرفیت‌ها و فرصت‌ها ی اصیل در عرصه حجاب پوشش‌های اصیل اسلامی و ایرانی در داخل و فضای بین الملل

مزید توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی،ظلّ توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای( مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم."

گفتنی است، سیدمجید امامی که در حال حاضر دبیری شورای فرهنگ عمومی کشور را بر عهده دارد، دارای مدرک دکترای فرهنگ و ارتباطات بوده و در رزومه خود تالیف  کتاب هایی همچون امید و رسانه پژوهشی در مبانی ابعاد و راهبردهای امید آفرینی اجتماعی در رسانه ملی،  فراز و فرود مدرن، از رنسانس تا  جنگ سرد، پیوست فرهنگی، پروپاگاندا و تبلیغات سیاسی؛درسنامه تخصصی، را داراست.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی مد و لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور تأمین کننده منافع زن و خانواده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره با اجرای طرح نور در شهرستان و استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر، مردمی عفیف و علاقه مند به شریعت دین هستند و لذا از این طرح استقبال کردند.

وی ضمن قدردانی از کارکنان سخت‌کوش و پُرتلاش نیروی انتظامی بیان داشت: همه دستگاه‌های فرهنگی و نهادهای نظارتی باید به فراجا در اجرای این طرح کمک کنند و نیروی انتظامی در اجرای این طرح نباید تنها بماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: بررسی‌ها و مشاهدات نشان می‌دهند این طرح اثرگذار بوده و با حفظ کرامت در حال اجراست و این طرح بیش از همه جهت تأمین منافع زن و خانواده خواهد بود.

حجت الاسلام جمالی اظهار کرد: باید از توزیع لباس‌های هنجارشکن و نامناسب در فروشگاه‌های پوشاک و لباس جلوگیری شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر گفت: جامعه ما جامعه اسلامی است و باید لباس و پوشاک اسلامی با قیمت مناسب در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد.

کد خبر 6086543

دیگر خبرها

  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • احکام متناسب با جرم در پرونده‌های مرتبط با حجاب صادر شود
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • اجرای طرح نور تأمین کننده منافع زن و خانواده است
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟
  • تشکیل شورای تأمین فرهنگی در استان قزوین
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • دستگاه‌ها دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اعلام کنند
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه عفاف حجاب اساسی و ضروری است