Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:18:09 GMT

آتش‌سوزی اراضی بخش حویق تالش مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۹۴۴۲

آتش‌سوزی اراضی بخش حویق تالش مهار شد

کاظم رزمی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: غروب امروز در پی تشدید وزش باد، یک هکتار از اراضی جنگلی و مرتعی ارتفاعات و ییلاقات گروف و مسکین و فاز سوم روستای نقله کش دچار حریق شده بود که با حضور به موقع مأموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و همکاری اعضای شورای اسلامی روستا، دقایقی پیش به طور کامل مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهردار، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها و مأموران یگان حفاظت اداره طبیعی بخش حویق با توجه به ادامه وزش باد همچنان در حال آماده باش هستند.

بخشدار حویق با توجه به وجود پوشش گیاهی در منطقه و وزش باد گرم، از مردم خواست علاوه بر خودداری از روشن کردن آتش در فضاهای مخاطره آمیز، هرگونه آتش سوزی را به سرعت به آتش نشانی و واحد منابع طبیعی اطلاع دهند.

بخش حویق تالش از منابع طبیعی بکر و زیبا در اراضی جنگلی و کوهستانی برخوردار است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم ، حویق و کرگان‌رود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها آتش سوزی منابع طبیعی و آبخیزداری آتش سوزی گیلان حویق تالش منابع طبیعی پروندهٔ خبری آتش در کمین جنگل ها و مراتع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی منابع طبیعی و آبخیزداری آتش سوزی گیلان آتش سوزی منابع طبیعی و آبخیزداری آتش سوزی گیلان حویق تالش منابع طبیعی منابع طبیعی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: با گزارش آتش سوزی یک واحد مسکونی در طبقه اول یک ساختمان ۵ طبقه واقع در خیابان ۹۷ گلسار رشت، ۲۱ آتش نشان با ۶ خودروی آتش نشانی و آبرسان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

شهرام مومنی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه دست بکار شده و پس از مهار آتش سوزی، دودگرفتگی ساختمان را به صورت کامل برطرف کردند.

وی با عنوان اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است، گفت: در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • آماده سازی ۷۴ درصد انهارکشاورزی تالش
  • سمنان پیشرو کشور در تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی است
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • لایروبی انهار کشاورزی در تالش