Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قم در جلسه ستاد کرونا با اشاره ضرورت تسریع روند واکسیناسیون در استان قم، گفت: با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برنامه ریزی شود تا واکسیناسیون سرعت یابد.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون ۷۰ درصدی در استان قم با انگیزه و آمادگی مردم محقق شده است، گفت: با تغییر وضعیت و آبی شدن رنگ کرونایی استان قم نیازمند سیاست‌های تشویقی و اقناعی مردم برای افزایش تزریق واکسن در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بر ضرورت برنامه ریزی برای تهویه مناسب کلاس‌های درس و دو شیفته شدن مدارس استان تاکید کرد.

شاهچراغی با بیان اینکه تزریق واکسن به هفته‌ای ۴۰ هزار دُز رسیده است، افزود: باید به وضعیتی برسیم که روند با ثبات کرونایی استان ادامه پیدا کند و بیمار بد حالی در تخت‌های بیمارستان نداشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم هم بر ضرورت حفظ ثبات وضعیت کرونایی استان تاکید کرد و گفت: مهمترین سیاست به تاخیر انداختن ورود این ویروس به استان است تا بتوانیم با اقداماتی، چون افزایش پوشش واکسیناسیون کرونا مکانیسم دفاعی در برابر این ویروس را ایجاد کنیم.

دکتر قدیر مدارس را پاشنه آشیل استان در برابر کرونا خواند و افزود: اگر نتیجه آزمایش یک دانش آموز مثبت شود باید تا ۲ هفته کل کلاس قرنطینه شود و به همین دلیل، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به خصوص مواردی، چون بهداشت آبخوری‌ها، فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن در مدارس الزامی است.
انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اومیکرون ویروس کرونا سویه جدید کرونا استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تسریع در بهره برداری از طرح تونل انرژی تبریز

رجبی مشهدی در حاشیه بازدید از تونل انرژی تبریز ضمن تاکید بر اهمیت ویژه این طرح در امنیت شبکه انتقال و فوق توزیع برق کلانشهر تبریز بر تسریع در اتمام هرچه زودتر آن تاکید و برخی رهنمود‌ها و دستورات مقتضی را نیز در همین خصوص صادر کرد.

 فتح الله زاده معاون طرح و توسعه برق منطقه‌ای آذربایجان نیز در این بازدید گفت: طرح تونل انرژی کلانشهر تبریز ٣٧٣٥ متر طول و ٢.٤٠ متر قطر دارد که در بخش حفاری و تحکیم موقت و لاینینگ‌های نهایی حدود ٩٦ درصد و در نصب دستک، بست‌ها و تاسیسات برقی و مکانیکی از حدود ٨٠ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی افزود: کابل کشی این طرح به تازگی آغازشده و تا سه ماه آینده به پایان خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • تنبیه اسراییل ضرورت داشت
  • تنبیه اسرائیل ضرورت داشت
  • ضرورت تسریع در بهره برداری از طرح تونل انرژی تبریز
  • ضرورت تسریع در بهره برداری از طرح مهم تونل انرژی تبریز
  • عمان خواستار خویشتنداری برای جلوگیری از جنگ منطقه‌ای شد
  • تاکید استاندار کرمان بر ضرورت ترویج ازدواج آسان
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید