Web Analytics Made Easy - Statcounter

گابریل که تابستان 2020 از لیل به آرسنال پیوست، در ماه آگوست در حالی که در ساعات پایانی شب در حال پارک خودروی مرسدس بنز خود در پارکینگ خانه‌اش در منطقه بارنت واقع در شمال لندن بود و در حالی که هنوز درِ برقی پارکینگ خانه‌اش بالا بود، دو سارق با چوپ بیسبال وارد پارکینگ شدند و ضمن تهدید او و دوستش، مدافع آرسنال را مجبور کردند که ساعت، موبایل و سوئیچ خودروی 45 هزار پوندی‌اش را به آنها بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، مدافع 23 ساله توپچی‌های لندن در ابتدا ساعت، موبایل و سوئیچ خودرویش را به سارقان داد اما در ادامه از غفلت یکی از سارقان استفاده کرد و مشتی به صورتش زد و در حالی که با او درگیری فیریکی پیدا کرد، کلاه سارق را از سرش در آورد اما سارق با زدن چند ضربه به گابریل از صحنه گریخت. سارقان همدست سومی هم داشتند که جلوی درِ ورودی پارکینگ حضور داشت تا مانع بسته شدن درِ برقی شود.

 ناکامی ۳ دزد در سرقت از مدافع آرسنال

هویت یکی از سارقان از طریق DNA کلاهی که در جریان درگیری‌اش با گابریل از سرش افتاده بود، شناسایی شده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های انگلیسی نام سارقی که کلاه به سر داشته و با چوب بیسبال به مدافع آرسنال حمله کرد، عبدرهام میوز است.

میوز 26 ساله، پس از اینکه پلیس او را از طریق DNA کلاهی که در جریان درگیری از سرش افتاده بود، به سرقت در ماه آگوست مرتبط دانست و او را به پنج سال حبس محکوم کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا آرسنال اخبار حوادث سرقت دزد زورگیری سارقان مرسدس بنز سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد فال قیمت دلار بورس قیمت سکه اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت طلا مهرداد میناوند کرونا سحر قریشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال ۵ - ۰ چلسی؛ برد با چاشنی تحقیر و صدرنشینی + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # آرسنال ، چلسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • دریبل دیدنی و وحشتناک امباپه که مدافع حریف را نابود کرد + ویدئو
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • خلاصه بازی آرسنال ۵ - ۰ چلسی؛ برد با چاشنی تحقیر و صدرنشینی + ویدئو
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود