Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران بخش های سه گانه سومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سید وحید فخر موسوی دبیر سومین جشنواره سراسری  تئاتر سردار آسمانی ، پژمان شاهوردی،شهرام احمد زاده و مهدی طهماسبی  را به ترتیب به عنوان مدیران بخش های تئاتر خیابانی،نمایشنامه نویسی و رادیو تئاتر معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی به همت انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دی ماه سال جاری، با دبیری سید وحید فخر موسوی در کرمان برگزار خواهد شد.

علاقمندان  و هنرمندان تئاتر کشور می توانند جهت مطالعه فراخوان ،دریافت فرم حضور و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه رسمی اطلاع رسانی انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس به نشانی revayattheater.com مراجه فرمایند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر تئاتر دفاع مقدس اداره کل فرهنگ و ارشاد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تئاتر دفاع مقدس سه گانه جشنواره تئاتر سردار آسمانی سومین جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبار الوم میزبان سومین جشنواره ملی زیبایی شتر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان آقای فرزانه شهردار و دبیر برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر گفت: این جشنواره روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح در ورودی انبار الوم جنب سی ان جی آغاز خواهد شد.

او افزود: امسال برای اولین بار این جشنواره در چهار نژاد خارجی، بلوچ، ترکمن و کرد برگزار می‌شود.

فرزانه ادامه داد: مالکین شتر‌ها می‌توانند برای شرکت در این جشنواره با تلفن‌های ۰۹۱۱۱۷۱۷۹۸۷ و ۰۹۱۱۳۷۱۳۲۹۸ تماس بگیرند و ثبت نام کنند.

شهردار انبارالوم افزود: برپایی غرفه‌های فروش فرآورده‌های شتر، اجرای موسیقی و فروش صنایع دستی از برنامه‌های جنبی این جشنواره است.

به گفته فرزانه تاکنون ۷۰ مالک شتر برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کرده اند و از هر نژاد ۳ شتر برتر انتخاب و از سبوس رایگان بهره مند می‌شوند.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • سومین یادواره شهیدِ مدافع حرم سردار حجازی در اردبیل
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • «سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • انبار الوم میزبان سومین جشنواره ملی زیبایی شتر
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی
  • کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی