Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@23:11:21 GMT

گل جونیور مسیاس به جنوا (جنوا 0-2 میلان)

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۹۶۱۱

‍‍‍‍‍‍

‍‍‍‍‍‍ دانلود (2.9MB)

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل میلان به حفظ لوکا یوویچ و جذب یاشوا زیرکزی از طریق معاوضه

میلان می خواهد قرارداد مهاجم صرب خود را تمدید کند

طرفداری | گزینه اول مدیران میلان برای تقویت خط حمله، یاشوا زیرکزی هلندی از بولونیا است.

به گزارش دنیله لونگو، با توجه به جدایی اولیویه ژیرو در پایان فصل، میلان باید یک مهاجم به خدمت بگیرد. نام یاشوا زیرکزی از بولونیا در صدر لیست گزینه های روسونری دیده می شود و تمام مدیران این باشگاه ایتالیایی از جمله زلاتان ابراهیموویچ روی مهاجم 22 ساله هلندی اتفاق نظر دارند.

برنامه میلان برای جذب زیرکزی این است حداقل یکی از بازیکنان خود به ویژه لورنتزو کولومبو (قرضی در مونتزا) و پول نقد و همچنین الکسیس سائلماکرز که به صورت قرضی در بولونیا حضور دارد (با بند خرید 10 میلیون یورویی) را به روسوبلو پیشنهاد کند. چند تیم دیگر هم به مهاجم سابق بایرن مونیخ علاقه دارند اما روسونری معتقد است می تواند در این رقابت پیروز شود.

ویکتور گوکرش؟ این مهاجم سوئدی از انتقال به میلان استقبال می کند اما بعید است اسپورتینگ لیسبون حاضر باشد با رقمی کمتر از 100 میلیون یورو (معادل بند فسخ قرارداد او)، این مهاجم 25 ساله را به فروش برساند. به همین دلیل تا به امروز هیچ تماس مستقیمی بین دو باشگاه وجود نداشته است.

گزینه جایگزین زیرکزی برای میلان نیز بنجامین ششکو به حساب می آید؛ حتی اگر رقم بند فسخ قرارداد او (50 میلیون یورو) با لایپزیش زیاد درنظر گرفته شود. نام های جاناتان دیوید از لیل، سرو گیراسی از اشتوتگارت و گونسالو راموس از پاری سن ژرمن نیز به عنوان آلترناتیو در لیست گزینه های خط حمله دیاوُلو باقی مانده اند. 

میلان به دنبال تمدید قرارداد لوکا یوویچ

متئو مورتو نیز گزارش داد میلان قصد حفظ لوکا یوویچ را دارد و در هفته های آینده با ایجنت او مذاکره می کند. با توجه به تمایل طرفین به منظور ادامه همکاری، برای ماندن یوویچ خوش بینی وجود دارد. گفتنی است قرارداد مهاجم سابق رئال مادرید با روسونری در پایان فصل خاتمه می یابد. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آمادگی جنوا برای فروش آلبرت گودموندسون با پیشنهادی ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورویی
  • شجاع و نترس، همچون این هوادار نوجوان بارسلونا در مواجهه با وینیسیوس جونیور! / فیلم
  • آریگو ساکی: میلان باید یاشوا زیرکزی را جذب کند
  • علاقه جدی میلان به آرون آنسلمینو
  • کفرن تورام گزینه تقویت خط میانی میلان
  • تمایل میلان به حفظ لوکا یوویچ و جذب یاشوا زیرکزی از طریق معاوضه
  • عکس| بازسازی عکس تاریخی مثلث هلندی میلان
  • تصمیم عجیب اینتر قبل از حضور طارمی
  • حمایت ریو فردیناند از وینیسیوس جونیور: به تو افتخار می‌کنم، برادر
  • رقیب مهدی طارمی از جنوا می‌رسد