Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردا موتورز در ادامه طرح ويژه فروش پاييز محصولات خود در آذر ماه خودروهاي FMC SX5 و FMC 511 را با اقساط 24 ماهه به فروش مي‌رساند.

فردا موتورز در بخش‌نامه فروش آذر ماه خود، كراس اوور FMC SX5  را با پيش پرداخت 50 درصدي سه مرحله‌اي و 24 قسط 13 ميليون توماني به فروش مي ‌رساند. اين خودرو با قيمت 749 ميليون تومان به فروش مي‌رسد و شامل گارانتي 5 ساله و يا يكصد هزار كيلومتري بوده و با موعد تحويل 90 روزه عرضه مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح فروش اقساطی خودرو FMC T5

سدان FMC 511 نيز در اين طرح با قيمت 569 ميليون تومان و مبلغ اقساط 9 ميليون و 900 هزار توماني به فروش مي‌رسد. موعد تحويل سدان خودروسازي فردا در طرح مذكور 120 روز كاري خواهد بود. لازم به ذكر است در اين طرح، اقساط هر دو خودرو بدون كارمزد دريافت مي‌شود.

طرح فروش  خودرو FMC 511


فروش كراس‌اوور FMC T5، محصول جديد اين خودروسازي هم كه چندي پيش در حضور عامليت‌هاي مجاز فردا موتورز معرفي شد، به زودي و با رونمايي رسمي آن آغاز خواهد شد.

محمدرضا آريان نژاد، مدير بازاريابي اين گروه خودروسازي، در خصوص فروش محصول جديد فردا موتورز با تأكيد بر توسعه عامليت‌ها و ايجاد شرايط خريد براي ساكنين شهرهاي مختلف، گفت: با توسعه عامليت‌هاي فروش در شهرهاي متفاوت، امكان دسترسي و خريد محصولات فردا موتورز در تمام نقاط ايران فراهم شده است و با توجه به پيش بيني استقبال از كراس اوور FMC T5 اميدواريم توان پاسخگويي مناسب به درخواست‌هاي مشتريان عزيز را داشته باشيم.

او افزود: براي افزايش اطمينان مشتريان از خريد محصولات فردا موتورز، شبكه خدمات رساني گروه آماده سرويس دهي با توان حداكثري است و بسته‌هاي تخفيفي مناسبي براي خدمات پس از فروش گروه در نظر گرفته شده است. علاوه بر اين در حوزه تأمين قطعات، با توجه به توليدي بودن محصول و توانمندي ايجاد شده در حوزه داخلي سازي، امر خدمات رساني و سرويس دهي به مشتريان با شكل مناسبي قابل اجرا خواهد بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فردا موتورز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک

اولین شرایط فروش اقساطی محصول BAC X ۳ PRO از سوی خودروسازان بم اعلام شد.

به گزارش عصر ایران، شرکت خودروسازان بم (از زیر مجموعه‌های کرمان موتور) اولین شرایط فروش محصول BAC X ۳ PRO را در سال جدید اعلام کرد. این محصول با توجه به ابعاد، مشخصات و قیمت می‌تواند به عنوان رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک ایران خودرو تلقی شود.

شرکت خودروسازان بم، خودرو BAC X ۳ PRO را با قیمت ۹۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به صورت اقساطی به فروش می‌رساند؛ که این عدد به قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک ایران خودرو در بازار بسیار نزدیک می‌باشد.

زمان ثبت نام این خودرو از ۲۹ فروردین تا ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نمایندگی‌های مجاز شرکت خودروسازان بم اعلام شده است.

پیش پرداخت برای خرید خودرو باک ایکس۳ پرو مبلغ ۶۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است و دوره بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه خواهد بود. مدل خودرو سال ۱۴۰۳ و سند این محصول تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند.

زمان تحویل خودرو باک X ۳ پرو، ۹۰ روز کاری اعلام شده است و در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای متالیک به فروش خواهد رسید.

جدول فروش به شرح زیر است:

مشخصات و امکانات BAC X ۳ PRO

خودرو BAC X ۳ PRO یک کراس اوور کامپکت با ظاهری جذاب، کم مصرف و با امکانات رفاهی مناسب است که از سال جاری در خط تولید شرکت خودروسازان بم مونتاژ می‌شود. با توجه به تقاضای بالا برای خرید خودرو در این سگمنت، قطعا عرضه این محصول می‌تواند برگ برنده‌ای برای خودروسازان بم و کرمان خودرو باشد.

خودرو باک X ۳ پرو از یک موتور به حجم ۱۴۹۸ سی. سی با حداکثر قدرت ۱۰۲ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتن بر متر برخوردار است. این خودرو ۴ سیلندر مجهز به گیربکس سی وی تی بود و سیستم ترمز جلو و عقب آن دیسکی است.

خودرو بی‌ای سی X ۳ از سیستم پایداری ABS، EBD، ESC، TCS، HHC، VDC و EBA بهره می‌برد و حجم صندوق عقب در این محصول ۴۰۰ لیتر اعلام شده است. حجم باک سوخت خودرو مورد اشاره ۴۵ لیتر می‌باشد و سایز تایر رینگ آلومینویم ۱۶ اینچ است.

این خودرو که از نیروی محرکه محور جلو بهره می‌برد سه حالت رانندگی اکو، اسپرت و کامفورت را پشتیبانی می‌کند و طول، عرض و ارتفاع باک X ۳ پرو به ترتیب ۴۰۰۵، ۱۷۶۰ و ۱۵۷۵ میلیمتر است.

سیستم تعلیق جلو مستقل مک فرسون و سیستم تعلیق عقب میله پیچشی نیمه مستقل است و خودرو بی‌ای سی X ۳ استاندارد آلایندگی یورو ۵ را پاس می‌کند.

از جمله امکانات رفاهی BAC X ۳ پرو، می‌توان به آیینه‌های جانبی با قابلیت تنظیم برقی، گرمکن و راهنما، ریل سقفی، سانروف با قابلیت تشخیص مانع، شیشه‌های جلو و عقب برقی تک لمسی با قابلیت تشخیص مانع + power windows، گرمکن شیشه عقب + برف پاک کن، سیستم فرمان برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع، کروز کنترل، روکش صندلی چرمی تک رنگ، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ۶ حالت دستی، صندلی جلو با قابلیت ۴ حالت دستی، قابلیت تاشوندگی صندلی‌های ردیف عقب، آفتاب گیر راننده و سرنشین همراه با آینه، کنسول مرکزی به همراه جا لیوانی، قفل مرکزی، قفل اتوماتیک درب‌ها حساس به سرعت، استارت دکمه‌ای + ورود بدون کلید، ریموت هوشمند، سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS)، تهویه مطبوع برقی و هشدار سرعت بالا اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)
  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین + جدول