Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@02:10:52 GMT

محاکمه دختر تاجر به اتهام قتل همسر

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۹۷۱۸

محاکمه دختر تاجر به اتهام قتل همسر

مهم‌ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (چهارشنبه دهم آذر ماه سال ۱۴۰۰) را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.   آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»   با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۷۵۷ تن رسید. بیشتر بخوانید
عشق به فضای مجازی زن بلاگر را به دادگاه کشاند   زن بلاگر که ۶ ماه پس از ازدواج با مرد مورد علاقه‌اش به بن‌بست رسیده بود برای جدایی راهی دادگاه خانواده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید
شکارچیان زنان پیر در اصفهان دستگیر شدند   رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سرقت از زنان کهن سال در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فریدن، خبر داد. بیشتر بخوانید
پیدا شدن تکه گاز استریل در بدن مرد میانسال   مرد میانسال که در جریان عمل قلب باز یک تکه گاز استریل در بدنش جا مانده بود پس از یک سال و زمانی که قرار بود دوباره او را جراحی کنند جان باخت. بیشتر بخوانید
قتل ریش سفید طایفه در میرجاوه   درگیری طایفه‌ای در شهرستان میرجاوه منجر به قتل یکی از بزرگان طایفه شد. بیشتر بخوانید
بازداشت ۱۸ عضو یک شرکت هرمی در تهران   رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت ۱۸ عضو یک شرکت هرمی در جنوب تهران خبر داد. بیشتر بخوانید
محاکمه دختر تاجر به اتهام قتل همسر   زن جوان که به اتهام قتل همسر عراقی‌اش به پرداخت دیه و حبس محکوم شده بود با نقض حکم از سوی دیوان عالی کشور به زودی در شعبه هم عرض محاکمه می‌شود. بیشتر بخوانید
مهاجم مسلح با شلیک پلیس کشته شد   جوان ۲۶ ساله‌ای که به اتهام سرقت، تحت تعقیب نیرو‌های گشت انتظامی کلانتری پنجتن مشهد قرار گرفته بود، پس از جدال مسلحانه با پلیس کشته شد. بیشتر بخوانید
رهایی از چوبه دار بعد از ۱۳ سال   کارگر افغانستانی که از ۱۳ سال قبل به اتهام قتل همولایتی‌اش به قصاص محکوم شده و در زندان بود با دستور رئیس قوه قضائیه و با پرداخت دیه آزاد شد. بیشتر بخوانید   کلاهبرداری از طریق ربات همسریاب   فردی با حضور در این پلیس اعلام داشت از حساب بانکی‌اش برداشت غیرمجاز صورت گرفته که بررسی این پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت. پس از اخذ اظهارات شاکی و انجام اقدامات فنی و مهندسی، در نهایت متهمان شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی دستگیر شدند.

متهمان در ابتدا منکر بزه انتسابی شده، اما در مواجهه با مستندات جمع‌آوری‌شده، لب به اعتراف گشوده و گفتند که از طریق تبلیغات در کانال‌های تلگرام و استفاده از ربات‌های تلگرامی با عنوان همسر یاب، کاربران را به صفحات درگاه‌های جعلی هدایت می‌کرده و با کلاهبرداری به روش فیشینگ، اقدام به اخذ مشخصات کارت بانکی و خالی کردن حساب آن‌ها در فرصت مناسب می‌کردند.

هموطنان به جهت نیفتادن در دام کلاهبردان فیشینگ در هنگام ثبت سفارشات اینترنتی از فروشگاه‌های دارای نماد اعتماد الکترونیک خرید کنند و با بررسی پروتکل (https) از صحت سایت‌ها مطمئن شوند. شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه حضوری به پلیس فتا از راهنمایی مستقیم کارشناسان و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و ثبت گزارش در قسمت گزارش‌های مردمی و یا با شماره گیری ۰۹۶۳۸۰ مرکز امـداد و فوریت‌های سایبـری به جهت استفاده از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام نمایند.  

منبع: تابناک

کلیدواژه: یوسف نوری آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین مازوت بسته حوادث ویروس کرونا حوادث چهارشنبه 10آذر یوسف نوری آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین مازوت بیشتر بخوانید اتهام قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند

به گزارش "ورزش سه"، ولورهمپتون با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد ستاره‌های لیگ برتری که به اتهام تجاوز دستگیر شده‌اند، بازیکنان این تیم نیستند.

نشریه سان دیروز گزارش داد دو فوتبالیست ناشناس که هر دو 19 سال سن دارند و در یک باشگاه بازی می‌کنند، به اتهام تجاوز توسط پلیس دستگیر شدند. گفته می‌شود این حادثه عصر روز جمعه رخ داد و قربانی ساعاتی بعد به پلیس شکایت کرد.

گزارش شده که پلیس با یکی از بازیکنان به ظن حمله و کمک به تجاوز در ورزشگاه باشگاهش صحبت کرده، سپس دستگیر شده و یک شب بازداشت بود.

بازیکن دوم روز بعد دستگیر شد و به اتهام تجاوز مورد بازجویی قرار گرفت. هر دو بازیکن اکنون به قید وثیقه آزاد شده‌اند و در انتظار تحقیقات بیشتر هستند.

ولورهمپتون اولین باشگاهی بود که از زمان انتشار این خبر، سکوتش را شکست و تایید کرد بازیکنان این باشگاه دستگیر نشده‌اند:"درحالیکه ما معمولا در مورد تحقیقات پلیس اظهار نظر نمی‌کنیم، به منظور محافظت از رفاه بازیکنان جوان باشگاه، احساس می‌کنیم لازم است تایید کنیم که این اتهامات به هیچکس در ولورهمپتون مربوط نمی‌شود."

با توجه به ادامه تحقیقات توسط پلیس، این دو بازیکن از ادامه فعالیت در باشگاه خود محروم شده‌اند.

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!