Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژاوی بازیکنان بارسلونا را به رستوران برد و همه به حساب پدری شام خوردند. 

بازیکنان بارسلونا در کنار هم شام خوردند

به گزارش طرفداری، بازیکنان بارسلونا امشب در کنار هم و در رستورانی واقع در منظقه سنت جرواسی شهر بارسلونا شام خوردند. ژاوی برنامه این ضیافت را تدارک دیده بود و به نظر می رسد که هزینه شام را پدری به مناسبت بردن دو جایزه کوپا، پسر طلایی و صد البته تولدش که چند روز قبل بود تقبل کرده است! سرخیو آگوئرو که به دلیل مشکلات قلبی دور از میادین است در این رستوران حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قرار معلوم عثمان دمبله آخرین نفری بود که به جمع بازیکنان ملحق شد که با توجه به سوابق او اتفاق عجیبی نیست.  

Caption Caption

 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! نادر فریادشیران: چرا شماره های 7 و 9 بازیکنان تیم ملی تغییر می کند؛ اگر نفسش حق است، دعا کند دریاچه بختگان یا هامون پرآب شوند قانون جدید امارات، آینده قائدی و نوراللهی را به خطر انداخت / گزارش رسانه اماراتی حمله سارقان مسلح به گابریل ماگالاش؛ مقاومت مدافع آرسنال هفتمین توپ طلای لیونل مسی در موزه بارسلونا قرار خواهد گرفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکنان بارسلونا شام خوردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا

سرمربی ۴۴ ساله بارسا قصد دارد با تغییر نظر در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش به قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه پایبند بماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که در اوایل بهمن ما در پی باخت خانگی 5 بر 3 بارسلونا مقابل ویارئال در هفته بیست‌و‌دوم لالیگای اسپانیا اعلام کرده بود در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری بارسا کناره‌گیری خواهد کرد، به نظر می‌رسد نظرش در این خصوص تغییر کرده و حالا تمایل دارد به کارش در این تیم ادامه دهد. بارسلونا از زمان اعلام تصمیم ژاوی برای جدایی از این تیم در پایان فصل جاری، روند شکست‌ناپذیری را در پیش گرفته بود و عملکرد خوبی از خود ارائه داده بود، تا اینکه در بازی برگشت با پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست را پذیرا شد که متعاقب آن در ال‌کلاسکیوی شب گذشته هم تن به شکست داد.  

روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا در این خصوص خبر داد؛ ژاوی طی چند روز آینده جلسه‌ای با مدیران باشگاه خواهد داشت تا درباره آینده حرفه‌ای‌اش بحث کنند. در چند ماه گذشته، ژاوی دریافته است که بازیکنان در کنار او هستند، چیزی که ممکن است باعث شود او در تصمیم خود در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش تجدیدنظر کند. علاوه بر این، ادامه کمک به رشد جوانان لاماسیا و بازگشت به ورزشگاه اسپاتیفای کمپ نو (ورزشگاه نوکمپ که در حال بازسازی است) از عوامل دیگری است که می‌تواند در تغییر تصمیم او تأثیرگذار باشد.

شبکه رادیویی «رادیو کاتالونیا» هم گزارش داد؛ خوان لاپورتا رئیس بارسلونا اصرار دارد که ژاوی مربی مناسبی برای پروژه فعلی بارسلونا است. در صورتی که باشگاه تضمین بدهد که ترکیب بارسلونا را برای فصل تقویت کنند، با ادامه حضورش روی نیمکت این تیم موافقت خواهد کرد. قرارداد فعلی این مربی اسپانیای با بارسا تا پایان فصل آینده اعتبار دارد.

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم

ژاوی ماه نوامبر سال 2021 هدایت کاتالان‌ها را برعهده گرفت و در این مدت موفق شده یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا برای آبی‌و‌اناری‌ها کسب کند.

بارسلونا در حال حاضر با 70 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا است و با رئال مادرید صدرنشین 11 امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • فوری: ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا