Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@21:28:26 GMT

پویش مردمی جنگل کاری در لرستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۹۸۱۷

پویش مردمی جنگل کاری در لرستان برگزار شد

پویش مردمی جنگل کاری همزمان با 11 استان زاگرس‌نشین و 77 شهر در 11 نقطه جنگلی لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ روز چهارشنبه  پویش مردمی جنگل کاری همزمان با 11 استان زاگرس‌نشین و 77 شهر در 11 نقطه جنگلی لرستان و با هدف احیای جنگل‌های زاگرس برگزار شد.

شیرزاد نجفی مدیرکل منابع طبیعی استان لرستان در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: 2میلیون و 800 هزار اصله نهال در هشت نهالستان لرستان تولید شده و آماده کاشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: میزان بارندگی برای نقاط اجرای این طرح باید بیش از 300 میلیمتر و ارتفاع آن از سطح دریا 500 متر باشد همچنین باتوجه به اینکه کاشت گونه‌های مرغوب، نیازمند نگهداری و مراقبت است به همین دلیل نقاط شناسایی‌شده دارای طرح و نگهبان خواهد بود.

نجفی تصریح کرد: پویش مردمی جنگل کاری تا هفته منابع طبیعی با مشارکت مردم، انجمن‌های زیست‌محیطی و جوامع محلی ادامه دارد و امید می رود جشن احیا و بازسازی 2 هزار و 200 هکتار اراضی جنگلی در لرستان برگزار شود.

گفتنی است در پایان این پویش شیرزاد نجفی مدیرکل منابع طبیعی استان لرستان به همراه اصحاب رسانه ازنهالستان و اجری عملیات بیولوژیک در مجموعه بام لرستان بازدید کردند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا جنگل منابع طبیعی هفته منابع طبیعی اصحاب رسانه جنگل زاگرس پویش منابع طبیعی و آبخیزداری پویش مردمی جنگل کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری

احمد فرهادی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پویش اهدای کتاب یکی از برنامه‌های مهم این نهاد در فصل بهار است.

وی افزود: پارسال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب برای کتابخان‌های استان خریداری و توزیع شد.

بیشتر بخوانید

برپایی ۱۰ غرفه فرهنگی به همت کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال‌وبختیاری

فرهادی اضافه کرد: تلاشمان این است که منابع کتابخانه‌ای مدام به روز رسانی شود تا دستیابی دوستداران کتاب به منابع بهتر و به‌روز تسهیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» در چهارمحال و بختیاری
  • رفع تصرف اراضی مستحدث ساحلی در شهرستان نور
  • ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار چیست؟
  • جدال بر سر صنوبرها؛ ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار