Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد اسلامی، گفت:در حال حاضر ۹۲ درصد از دانشجویان، اساتید و کارکنان تا به امروز یک دز واکسن و همچنین ۸۳ درصد آن‌ها دو دز واکسن را تزریق کرده اند،اما دانشجویان در استان‌های همدان ومازندران ۹۶و خراسان نیز ۹۵ درصد پوشش واکسیناسیون از استان‌های پیشرو در واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همایون رستگارزاده سرپرست معاونت توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد اسلامی درمورد پوشش واکسیناسیون دانشجویان در گفت‌وگو با میزان، گفت:به لحاظ پوشش واکسیناسیون دانشجویان، اساتید و کارکنان به درصد قابل قبولی رسیده ایم.
رستگار زاده، در موردمیزان پوشش واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه گفت: در حال حاضر ۹۲ درصد از دانشجویان، اساتید و کارکنان تا به امروز یک دز واکسن و همچنین ۸۳ درصد آن‌ها دو دز واکسن را تزریق کرده اند.
وی گفت:در برخی از استان‌ها ما آمار بسیار بالایی در مورد واکسیناسیون داریم استان فارس در پوشش واکسیناسیون اساتید و کارکنان پوشش ۹۹ درصد‌ی را دارا می‌باشد که چنین پوششی نیاز به کار بسیار زیادی دارد همچنین استان‌های اصفهان و گیلان به ترتیب دومین و سومین استان‌هایی هستند که پوشش‌های بالای ۹۵ درصد را دارا می‌باشند.
رستگار زاده در مورد آماربالاترین پوشش واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد در استان‌های کشور نیز گفت:استان‌های همدان ومازندران ۹۶و خراسان نیز ۹۵ درصد پوشش واکسیناسیون از استان‌های پیشرو در واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه می‌باشد.
وی در مورد آمار واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه در تهران گفت:۸۵ درصد از دانشجویان واکسینه شده تهرانی ما که در واحد‌های تهران تحصیل می‌کنند تا کنون دز اول واکسن و ۷۵ درصد از آن‌ها هر دو دز واکسن را تزریق کرده اند.
سرپرست معاونت توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد اسلامی در مورد سبد واکسن در مراکز واکسیناسیون این دانشگاه گفت :در حال حاضر تمامی انواع واکسن شامل واکسن برکت، سینوفارم، آسترازانکا، بهارات و اسپایکوژن در سبد واکسیناسیون دانشگاه ویژه دانشگاهیان و سایر شهروندانی که به این مراکز مراجعه می‌کنند وجود دارد.
وی در پاسخ به این سوال که ورد به دانشگاه و شرکت در آموزش حضوری از این پس آیا فقط با کارت واکسیناسیون خواهد بود، گفت:در عین اینکه توصیه اکید ما به تزریق واکسن است، اما تا به حال بخشنامه‌ای در خصوص الزام به حضور در دانشگاه با کارت واکسیناسیون یا محدودیت‌های به این شکل نداشته و تابع پروتکل‌های وزارت بهداشت و ستاد کرونا هستیم. اما همانطور که می‌دانید محدودیت‌هایی در آینده در خصوص این افراد وجود داشته باشد برای مثال ممکن است تست‌های منفی از آن‌ها خواسته شود.
وی ادامه داد:محافظت از جامعه در مقابل شیوع این ویروس را همه کشور‌ها در سیاست‌های خود دارند، مساله باید درست مطرح شود ما محدودیت برای کسانی که واکسن نزده اند ایجاد نمی‌کنیم بلکه به دنیال برداشتن محدودیت‌های اجتماعی با انجام واکسیناسیون برای همه دانشجویان  هستیم.
همایون رستگار زاده در پایان در مورد این سوال که آیا تمامی پایگاه‌های واکسیناسیون ویژه دانشگاه آزاد در حال فعالیت است، گفت:پایگاه‌های واکسیناسیون با توجه به کم شدن روند واکسیناسیون در کشور و تکمیل این فرآیند کاهش یافته است ،اما پایگاه‌های ما در در بیمارستان‌ها و مراکز استان فعال نگه داشته شده وهمچنین  دز سوم واکسن نیز برای گروه‌های سنی اعلامی وهمچنین کادر درمان در حال تزریق است .     بیشتر بخوانید: افزایش ظرفیت پزشکی با هدف توزیع هوشمندانه پزشک در کشور
انتهای پیام/ برچسب ها: دانشگاه آزاد واکسیناسیون محدودیت ها

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانشگاه آزاد واکسیناسیون محدودیت ها واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه پوشش واکسیناسیون دانشجویان اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد محدودیت ها استان ها دز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با ورود این ۲ واکسن مهم به برنامه واکسیناسیون، از عفونت‌های مختلف تنفسی و گوارشی در نوزادان جلوگیری می‌شود.

پنوموکوک یکی از مهم‌ترین باکتری‌های بیماری‌زا در انسان است که عامل اصلی بیماری پنومونی (سینه پهلو) شناخته می‌شود، روتاویروس نیز یک ویروس بسیار مسری است که موجب اسهال در کودکان می‌شود.

دکتر عبدالجبار ذاکری افزود: واکسن روتاویروس در سنین دو، چهار و۶ ماهگی و همچنین واکسن پُنوموکوک در سنین دو، چهار و ۱۲ ماهگی به کودکان تزریق می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ اجرای طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در هرمزگان

باکتری پنوموکوک می‌تواند عفونت‌های دیگری مانند سینوزیت، اوتیت (عفونت گوش میانی)، باکتریمی، سپسیس، مننژیت، استئومیلیت، آرتریت سپتیک، اندوکاردیت، پریتونیت، پریکاردیت، سلولیت و آبسه‌های مغزی را نیز ایجاد کند.

دیگر خبرها

  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل