Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، لیگ دسته اول فوتبال ایران موسوم به لیگ آزادکان به ایستگاه هفتم رسید.

برنامه بازی های این هفته به شرح زیر است:

قشقایی شیراز و رایکا بابل 

قشقایی شیراز با مربیگری مهدی رجب زاده یکی از مهمانان ناخوانده لیگ یک است که در حال حاضر، با سیزده امتیاز  در رده دوم جدول قرار دارد. 
 رایکای بابل با پیروز قربانی که از ابتدای فصل سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفته است،  با ده امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد،    شاگردان پیروز قربانی کار  سختی در شیراز دارد زیرا که قشقایی نمیخواهد به سادگی از رتبه ای که دارد بگذرد و با شکستن این طلسم میخواهد سه امتیاز کامل را مال خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان پیروز قربان جام حذفی رو با برد روحیه بخش آغاز کرده اند و در بهترین شرایط روحی و روانی  آماده این دیدار هستند.

مس کرمان و آرمان گهر سیرجان

مسی ها پس از برد شیرین و روحیه بخش در جام حذفی، حال باید به مصاف تیم هم استانی خود برود. 
آرمان گهر سیرجان در زمین خودی معمولا به هیچ تیمی باج نمی دهد. ولی شاگردان قاسم شهبا ، بازی‌هایی که مهمان بوده اند، نتوانستند با نتایج خوبی به پایان برسانند.
از طرفی دیگر  مس کرمان می خواهد به روند برد های پی در پی خود ادامه دهد. ضمن این که مسی ها بالقوه جزء  مدعیان صعود به لیگ برتر هستند. فرزاد حسین خانی و همکارانش به دلیل این که در هفته های ابتدایی نتایج قابل قبولی کسب نکردند، حالا دیگر زمانی برای از دست دادن امتیاز ندارند.

 خوشه طلایی ساوه و شمس آذر قزوین

شمس آذر قزوین در هفته قبل مربی خود را از دست داده است ظاهرا نتوانسته به انسجام تیمی دست پیدا کند. 
در سوی دیگر  شاگردان  داوود مهابادی در خوشه طلایی که در این هفته  هستند،  روی سه امتیاز این بازی حساب باز می کنند.
شمس آذر قزوین  نیز همچنان در انتهای جدول قرار دارد و با تغییراتی که داشته است نتوانسته امتیازات قابل قبولی کسب کند.  شاید به کسب حداقل امتیاز در این بازی راضی باشد.

 شهرداری آستارا و سایپا ؛ جدال مربیان از دو نسل 

شهرداری آستارا با فرشاد پیوس, در شرایطی میزبان سایپای بحران زده است, که از هفت بازی خود تنها چهار امتیاز کسب کرده است ‌. در طرفی دیگر  تیم سایپا جام حذفی را به شاهین بوشهر ته جدولی واگذار کرد و لیگ  هم در خانه خود توانسته امتیاز مساوی را از حریفان بگیرد. سایپا با شش امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.  این دیدار روز سختی برای هر دو مربی خواهد بود چرا که سعید اخباری و سایپا تحت فشار عدم نتیجه گیری هستند. و آنها دوست دارند که سه امتیاز را از این بازی کسب کنند.
از طرفی هم فرشاد پیوس و شاگردانش با غلبه بر سایپا، می خواهند هم شخصیت بدهند به تیمشان و هم گام بلندی برای رسیدن به مدعیان بردارند. به خصوص که این تیم پیش فصل بسیار خوبی هم داشتند و  سرمایه گذاری خوبی کردند.
سایپا اما چون ذاتا اسمش سنگین و وزین است چون از لیگ برتر وارد این لیگ شده و همیشه به عنوان مدعی وارد میدان می شود. حال باید دید سعید اخباری با فشارهایی که به او وارد می شود، در این بازی آیا تیمش را برای کسب تک امتیاز آماده می کند یا سه امتیاز؟ در هر صورت دو تیم و دو مربی روز بسیار سختی خواهند داشت.

خیبرخرم آباد و استقلال ملاثانی
 

خیبری ها با توجه به سرمایه گذاری‌هایی که کرده بودند جزء مدعیان این فصل هستند حالا میزبان استقلال ملاثانی خواهند بود. در سوی دیگر آبی پوشان ملاثانی پیش فصل را با مشکلات ف چرا که در
اما در هر حال خیبری ها بازی هفته پیش خود مقابل باران تهران  را که باخته بودند را در دقایق آخر با نتیجه سه بر سه مساوی به اتمام رساندند و توانستند یک امتیاز کسب کنند. حال عبداله ویسی به عنوان سرمربی خیبر جایگزین محسن عاشوری شده بود باید خودی نشان دهد و قطعا از او انتظارات بیشتری را دارند تا نتایج قابل قبولی کسب کند.
در هر حال خیبر هنوز نتوانسته با توجه به سرمایه گذاری که داشتند، نتایج قابل قبولی را کسب کنند. از طرفی استقلال ملاثانی یک تیم چغر و یقه گیری است که در خیلی از بازیها توانسته است یقه تیمهای بزرگ را بگیرد.

 ویستاتوربین تهران و شاهین بوشهر

ویستا توربین با میلاد بلادی، سرمربی جوان خود هفته های اخیر امیدوار کننده ظاهر شد. باید دید که آیا بلادی می تواند این روند رو به رشد تیم خود را حفظ کند. ویستاتوربین سال اول حضور در لیگ یک را می گذراند.  شاید از بدشانسی میلاد بلادی و تیمش این باشد که شاهین بوشهر که در انتهای جدول قرار دارد با همه ی کاستی ها و کمبودها, توانست سایپای کرج را در جام حذفی شکست بدهد و می تواند با روحیه بالا و مضاعف در تهران با ویستاتوربین صف آرایی کند.


 پارس جنوبی جم و شهرداری همدان 

شهرداری همدان که  با مربیگری طلایی منش، به مانند قشقایی شیراز, مهمان ناخوانده این فصل است و در رتبه های بالایی جدول قرار دارد, مهمان پارس جنوبی جم است. تیمی که تا اینجا با ایمان رزاقی نتوانسته نظرها را به خود جلب کند هر چند ایمان رزاقی یکی دو هفته اخیر توانسته است تا حدودی به وضعیت تیم خود سروسامان ببخشد اما به نظر می رسد که کار سختی مقابل شهردار همدان دارد. شاگردان طلایی منش هرچند که در این هفته در زمین حریف به میدان می‌روند. اما نمی خواهد رتبه اش در بالای جدول را به راحتی از دست بدهد. در سوی دیگر اما، ایمان رزاقی باید به فکر یک طرح نو و ایده ای جدید برای تیم خود در بازی با شهرداری همدانی باشد که احتمالا آنها با دوندگی بالا و روحیه ای به مراتب بالاتر حتی می توانند  به کسب سه امتیاز این بازی هم فکر کنند

 مس شهر بابک و ماشین سازی تبریز 

مس شهر بابک با هدایت وحید رضایی، سال اول حضور خود در لیگ یک را تجربه می‌کند. مسی ها در این هفته به مصاف ماشین سازی تبریزی می رود که به نوعی تیم نگون بختی است و دچار مشکلات عدیده مدیریتی و فنی می باشد. به نظر می رسد مس شهر بابک کار ساده ای در برابر این تیم داشته باشد اما به شرطی که غافلگیر نشود. ماشین سازی تبریز با مربیگری علیرضا اکبرپور از آن تیمهایی است که پتانسیل غافلگیری تیم های دیگر را دارد. شاگردان وحید رضایی  که در خانه خودشان بازی می کنند به دنبال کسب هر سه امتیاز این دیدار هستند تا به وضعیت خود در جدول سر و سامان بدهند. وحید رضایی سرمربی مس شهر بابک چند هفته ای است که توانسته تیم خودش را بالا بیاورد و وضعیت تیمش را بهبود ببخشند

استقلال خوزستان و ملوان انزلی؛ جدال آبی پوشان شمال و جنوب!

دو تیم با سابقه و ریشه دار فوتبال کشور از شمال و جنوب قرار است رو به روی هم صف آرایی کنند. از هفته هشتم لیگ یک در روز پنج شنبه، آبی پوشان خوزستانی با هدایت سهراب بختیاری زاده میزبان ملوان بندر انزلی با مربیگری مازیار زارعی خواهد بود. ملوانی ها هم قطعا جزء مدعیان اصلی صعود  به لیگ برتر می باشد و با نتایجی که هفته های اخیر کسب کرده اند، نشان داده اند که عزم خود را برای این مهم  جزم کرده اند. قوهای سپید اما در این هفته به خوزستان سفر می‌کنند و مهمان استقلال این استان هستند.  آبی پوشان خوزستان در چند هفته اخیر وضعیت مناسبی داشته اند و بردهای متعددی را تجربه کرده اند. سهراب بختیاری زاده قطعا نمی خواهد در زمین خودی امتیازی از دست بدهد و می خواهد  و در آن سو ملوان نیز به کسب امتیاز در این بازی خارج از خانه فکر می‌کند. جدال زیبای فوتبال  شمال و جنوب می تواند آبستن حوادث زیادی باشد به خصوص که سرمربی دو تیم جزء بازیکنان اسبق تیم‌های بزرگ فوتبال کشورمان هم بودند.

هومن جعفری کد خبر: 1120493 برچسب‌ها لیگ دسته یک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ دسته یک جدول قرار مس شهر بابک قابل قبولی سه امتیاز آبی پوشان جام حذفی تیم خود لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم، صنعت نفت آبادان میزبان پرسپولیس است.

این مسابقه حساسیت دو چندانی دارد چراکه علاوه بر اهمیت برای تیم‌های بالای جدول به خصوص استقلال در کورس قهرمانی، برای تیم‌هایی که گزینه سقوط هستند نیز مهم است.

صنعت نفت آبادان یکی از تیم‌هایی است که هفته‌هاست برای بقا می‌جنگد و اکنون با ۱۶ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به نساجی در رده پانزدهم قرار دارد.

نساجی که فردا دیدار حساس و سختی با تراکتور دارد، در روز اول بازی‌های این هفته امیدوار است که پرسپولیس صنعت نفت را شکست دهد تا با گرفتن امتیاز از تراکتور شانس جدا شدن از قعر جدول را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پیکان، شکست‌ناپذیر غیر از تقابل با پرسپولیس!
  • ساعت بازی استقلال - شمس آذر در هفته بیست و چهارم
  • تلاش استقلال برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس
  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • نساجی - تراکتور؛ تقابل با مربی سابق در دوران پساخمز؛ پیش بازی
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • بازی با گزینه «تحریم نفتی»/ آمریکا در تقابل با ایران روی چه گزینه‌هایی مانور می‌دهد؟