Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا برای یک دیدار سه روزه به سئول سفر کرد. این مقام آمریکایی قرار است در سومین نشست سالانه روسای امنیتی دو کشور شرکت کند.

گفته می‌شود قرار است آستین در این سفر طرح عملیاتی مقابله با کره شمالی را با سو ووک، همتای کره ای مورد بررسی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین روز گذشته وون اینچول، رییس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی با مارک میلی همتای آمریکایی خود در چهل و ششمین نشست کمیته نظامی مشترک دیدار و گفتگو کرد.

یکی از مقامات دفاعی کره جنوبی که نخواست نامش فاش شود گفت: این بازنگری در پاسخ به هیچ تهدید جدیدی نیست بلکه یک بازنگری در طرح‌های پیشین برای مقابله با پیشرفت‌های اخیر کره شمالی به ویژه در زمینه قابلیت موشک های حامل کلاهک هسته‌ای است.

پیشرفت‌های کره شمالی در ماه‌های اخیر موجب نگرانی شدید مقامات آمریکایی شده است. پیونگ یانگ به تازگی موفق شده است یک موشک جدید کروز را آزمایش کند. این کشور همچنین در زمینه ساخت سلاح‌های مافوق صوت نیز موفقیت‌هایی به دست آورده و در ساخت موشک‌های بالستیک کوتاه برد و بلند برد پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

کره شمالی اخیراً موشک بالستیک هوابردی را با موفقیت آزمایش کرده که می‌گوید می‌تواند از کشورش هر نقطه‌ای از آمریکا را مورد هدف قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کره شمالی کره شمالی مقامات دفاعی آمریکا موشک بالستیک کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد

به گزارش همشهری آنلاین، رویترز به نقل از این مقام آمریکایی مدعی شده است که تلفات جانی یا مالی در نتیجه این حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد مخابره نشده است.

شب گذشته نیز پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر سوریه با ۴ موشک و پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر سوریه با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

کد خبر 846437 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه آمریکا و عراق ایالات متحده آمریکا عین الاسد

دیگر خبرها

  • سفر کم سابقه هیات کره شمالی به تهران پس از 5 سال / معمار رابطه تجاری مسکو و پیونگ یانگ در تهران به دنبال چیست؟
  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود
  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • رابطه با روسیه، به کره‌شمالی برای اقدامات خصمانه جرات می‌دهد
  • شویگو: اوکراین نیم‌ میلیون سرباز از دست داده است
  • اولین آزمایش ضد حمله هسته‌ای کره شمالی
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • فرانسه: حضور ما در خاورمیانه باعث مهار تنش است!