Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@10:46:56 GMT

هوای بارانی قم در روز پنج شنبه

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۰۳۰۲

هوای بارانی قم در روز پنج شنبه

محمدجواد ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: آسمان قم روز پنج شنبه کمی ابری به تدریج همراه با افزایش ابر و بارش باران، در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف و به تدریج همراه با افزایش سرعت باد است.

وی عنوان کرد: سرعت وزش باد امروز بین ۴۵ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی و حداقل دمای هوا ۶ درجه و حداکثر دمای هوا ۲۰ درجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی استان قم بیان کرد: هوای استان قم در روز جمعه صاف تا کمی ابری و همراه با وزش باد شدید می‌باشد.

وی ادامه داد: سرعت وزش باد جمعه بین ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و حداقل دمای هوا ۷ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۴ درجه خواهد بود.

کد خبر 5365797

منبع: مهر

کلیدواژه: قم پیش بینی وضعیت هوا ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان واکسن کرونا زلزله آلودگی هوا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران ایلام شیوع کرونا گناوه دمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هوای تهران در چند روز آینده

 به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش نسبی دمای هوا در تهران طی امروز خبر داد.

 همچنین طی این مدت با عبور موجی ضعیف در بعضی ساعات (به ویژه ساعات بعدازظهر) در نیمه شمالی استان افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده و در نیمه جنوبی، مناطق غربی و ارتفاعات استان وزش باد شدید مورد انتظار است.

از روز جمعه تا شنبه (۱۰ و ۱۱ فروردین) با استقرار جوی نسبتا پایدار، آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

طبق این گزارش، آسمان تهران فردا (۸ فروردین ماه) کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (۹ فروردین ماه) کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۰ و کمیته دمای ۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران و ایستگاه توچال با بیشینه ۰ و کمینه ۱۲- سردترین نقطه تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

دیگر خبرها

  • احتمال بارش باران و وزش باد در همدان
  • پیش بینی هوای نسبتا پایدار برای گلستان
  • پنج‌شنبه و جمعه این استان‌ها بارانی هستند
  • استقرار هوای پایدار تا شنبه در گیلان
  • دمای هوای کردستان به محدوده یخبندان می‌رسد
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • پیش‌بینی هوای تهران در چند روز آینده
  • رفت و برگشت هوای آفتابی و بارانی در ایام نوروزی گیلان
  • هوای ۲۵ شهرستان خراسان رضوی بارانی شد