Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@17:30:23 GMT

تصمیم بزرگ روبرت لواندوفسکی

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۰۴۳۳

تصمیم بزرگ روبرت لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی برای دومین سال پیاپی در کسب توپ طلا ناکام بود. به نقل از منبع نزدیک به رئال‌مادرید، این بازیکن خواهان جدایی از بایرن‌مونیخ و انتقال به تیم کارلو آنچلوتی است.

طبق ادعای AS؛ لواندوفسکی پس از فتح همه عناوین فردی و تیمی با بایرن مونیخ، فقط توپ طلا را در کلکسیون افتخارات خود کم دارد. او از کسب توپ طلا در پیراهن بایرن مونیخ ناامید شده و اطمینان دارد برای رسیدن به تنها هدف خود یعنی توپ طلا باید بوندسلیگا را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا لواندوفسکی تصمیم بزرگی برای آینده گرفته است. او در تابستان ۲۰۲۲ خواهان جدایی از بایرن مونیخ است و درخواست خروج می‌دهد. مهاجم لهستانی حتی به پینی زهوی ایجنت خود اطلاع داده که شرایط را برای جدایی او از بایرن مونیخ آماده کند و پیشنهاد احتمالی رئال مادرید را در اولویت قرار بدهد. سپس به رئال مادرید بستگی دارد که برای جذب لواندوفسکی وارد عمل شود یا خیر.

سران رئال مادرید در تابستان آتی باید از بین خرید لواندوفسکی و ارلینگ هالند، یک گزینه را انتخاب کنند. هالند گزینه اصلی آن‌ها خواهد بود چراکه او مهاجمی برای زمان حال و آینده محسوب می‌شود. اما با توجه به سن لواندوفسکی و حضور کریم بنزما با همین شرایط سنی در رئال مادرید، این مهاجم لهستانی گزینه دوم باشگاه اسپانیایی در صورت ناکامی در جذب هالند خواهد بود.

طرفداری

منبع: فرارو

کلیدواژه: لواندوفسکی بایرن مونیخ توپ طلا رئال مادرید بایرن مونیخ توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی محبوب لیگ برتر گزینه اصلی مربی‌گری بایرن مونیخ شد

نتایج ضعیف کسب شده توسط بایرن مونیخ در طول این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توخل بگیرند و این مربی آلمانی در پایان فصل جاری و با اتمام مسابقات از هدایت این تیم کنار خواهد رفت. 

جست‌وجو و همچنین گمانه‌زنی درباره سرمربی بعدی بایرن مونیخ از همان زمان آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در طول این مدت نام مربیان بزرگی از سوی رسانه‌ها مطرح شد و حتی گفته شده بود که شاید یولیان ناگلزمان پس از یورو ۲۰۲۴ به تیم برگردد که این بحث با تمدید قرارداد او با فدراسیون فوتبال آلمان تا جام جهانی ۲۰۲۶ منتفی شد

حالا روزنامه ورزشی بیلد مدعی شده است که امری که این فصل عملکرد درخشانی روی نیمکت استون ویلا داشت و حتی در مقطعی این تیم را در کمال ناباوری به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم رساند به گزینه اصلی بایرن مونیخ برای فصل آینده تبدیل شده است. 

مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن، علاقه زیادی به این مربی و همچنین روبرتو دی زربی دارد. هرچند تردید‌هایی درباره گزینه دوم وجود دارد، چون او تجربه هدایت هیچ تیم بزرگی را نداشته و به همین دلیل شانس امری برای حضور در مونیخ بسیار بیشتر از او است. 

منبع: ورزش سه

tags # بایرن مونیخ سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه
  • تمایل رئال مادرید برای جذب رایگان آلفونسو دیویس در سال 2025 / فابریتزیو رومانو
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • مربی محبوب لیگ برتر گزینه اصلی مربی‌گری بایرن مونیخ شد
  • لواندوفسکی: راه بردن رئال مادرید را بلدیم؛ پیروزی مقابل منچسترسیتی آن‌ها سرخوش می‌کند!