Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید موید محسن نژاد معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: در راستای ابلاغ شیوه نامه جذب گردشگران خارجی، برای برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری فم‌تور صنعت گردشگری و رسانه از کشور عراق نشستی با حضور نمایندگانی از جامعه هتل‌داران و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و همچنین آژانس‌های مسافرتی، در شیراز برای بررسی راهکار‌های جذب گردشگران عراقی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان فارس و شهر شیراز در بعد مذهبی، سلامت، طبیعی و تاریخی، گفت: در این نشست مقرر شد که آژانس‌های خدمات مسافرتی وارد کننده تور‌های گردشگری عراقی، با نمایندگان خود ارتباط برقرار کنند و برای برگزاری فم‌تور آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

محسن نژاد به لزوم احیای پرواز شیراز به نجف نیز اشاره کرد و گفت: وجود این پرواز می‌تواند گشایش‌های بسیاری در ورود گردشگران عراقی به شیراز فراهم آورد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس افزود: کشور عراق نکات فرهنگ خاصی دارد که باید به این آن‌ها توجه کرد مثلاً در زمینه غذا باید اهتمام ویژه‌ای به کار گرفته شود تا غذا‌های عراقی در رستوران‌ها و هتل‌های استان ارائه شود.

در این نشست نمایندگان آژانس‌های مسافرتی حاضر مشکلات و راهکار‌های جذب بیشتر گردشگران عراقی را بیان کردند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گردشگران عراقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان با حضور رضا غیاثی‌زاده سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان و مدیران آژانس‌های گردشگری شهرستان، مدیر مجموعه تفریحی، ورزشی و گردشگری شکوه طبیعت نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان برگزار شد  غیاثی زاده در این نشست گفت : همکاری بخش دولتی و خصوصی نقش به سزایی در توسعه گردشگری شهرستان دارد و در این زمینه هماهنگی و همکاری لازم را انجام خواهیم داد و  بنا داریم در جهت اتحاد و رونق گردشگری شهرستان هسته تورهای ورودی به شهرستان را ایجاد و تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک فی‌مابین آژانس‌های گردشگری، اقامتگاه‌ها و تورلیدرها شهرستان امضا نماییم.
غیاثی زاده تأسیسات گردشگری شهرستان برای جذب و ماندگاری گردشگران باید نسبت به ایجاد بسته‌ها و پکیج‌های کوتاه مدت و بلندمدت گردشگری اقدام نمایند.

 این نشست در مجموعه گردشگری، تفریحی و ورزشی شکوه طبیعت واقع در هاشم آباد شهرستان گرگان برگزار شد.
مجموعه فوق در ۵ هکتار زیربنا با حجم سرمایه‌گذاری معادل ۱۰۰ میلیارد تومان با امکانات ۷ واحد اقامتی، مجموعه سوارکاری، مانژ اسب، ۴ سالن ورزشی تنیس و بسکتبال، پت پارک، کافه رستوران، محوطه تفریحی گردشگری و ... به مدیریت مهدی کریمیان و مدیرعاملی محسن صامت بوده و آماده میزبانی از تمامی گردشگران می‌باشد.

 

دیگر خبرها

  • رونق بازار مهاباد با حضور مسافران و گردشگران
  • تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز با ثبت جهانی محور زندیه
  • تداوم خدمات‌رسانی به گردشگران در جاذبه‌های تاریخی و پایانه‌های مسافرتی استان اصفهان
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • فرهنگ، زبان و آداب و رسوم هورامان آوازه جهانی دارد
  • فرهنگ و آداب و رسوم هورامان شایسته معرفی به جهان است
  • چرا پس از عید فطر تا تیر 1403، زمان مناسبی برای رزرو تور استانبول است؟
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان