Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@13:59:08 GMT

۴ کشته در تصادف محور سربیشه به ماهیرود

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۰۵۲۹

۴ کشته در تصادف محور سربیشه به ماهیرود

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار کرد: حادثه رانندگی در محور سربیشه به ماهیرود چهار کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.

سرهنگ علیرضا رضایی، چهارشنبه شب 10 آذر به رسانه های گروهی گفت: برخورد سواری پژو۴۰۵ با کامیون کشنده در ساعت۱۷:۵۲ در کیلومتر۱۸ محور مرزی سربیشه به ماهیرود با ۴کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۱۸ محور ترانزیتی سربیشه - بازارچه ماهیرود روی داد. افزود: علت در دست بررسی است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: مجروحین این حادثه به بیمارستان های بیرجند و سربیشه اعزام شدند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از کشته و زخمی شدن چهار نفر در سانحه رانندگی در مسیر گچساران به بهبهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد امین نیکویی‌نژاد، عصر امروز_ سه‌شنبه، بیست‌وهشتم فروردین_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در ساعت ۱۲:۴۳ ظهر مبنی بر واژگونی خودرو تاکسی سمند در پنج کیلومتری گچساران از سمت بهبهان، بلافاصله دو تیم جهت امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ گچساران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت و مصدومان این حادثه پس از رهاسازی توسط آتش‌نشانی، پرسنل اورژانس آنها را به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل کردند.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در این حادثه متأسفانه راننده سمند مردی ۳۸ ساله به دلیل شدت جراحت جان باخت و حال یک نفر از مصدومین وخیم گزارش شده‌است.

کد خبر 745247

دیگر خبرها

  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی