Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از تمدید ۷۱۲ کارت هوشمند رانندگان فعال حوزه حمل و نقل در استان از ابتدای سال ۱۴۰۰ خبرداد.

اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۷۱۲ کارت هوشمند رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل تمدید شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: همچنین ۹۹ کارت هوشمند ناوگان باری و ۳۰۵ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا از ابتدای سال در استان صادر شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تمهیدات صورت گرفته بستر اینترنتی تمدید کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر فراهم شده و رانندگان می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SMARTCARD.RMTO.IR  نسبت به تمدید اعتبار کارت هوشمند اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: امکان شناسایی کامل رانندگان، تمایز رانندگان فعال از رانندگان غیرفعال، ممانعت از صدور کارت‌های جعلی و ثبت تخلفات رانندگان از مزایای این کارت هوشمند است.

جلال زاده با اشاره به فعالیت ۹۶۰۸ راننده در حوزه حمل و نقل کالا در استان خاطرنشان کرد: برای ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در این حوزه، شهروندان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت خود را منعکس کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی رانندگان حمل و نقل کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل جاده ای حوزه حمل و نقل خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی گفت: بیشترین میزان حمل بار در سال گذشته به مقصد استان‌های خوزستان، تهران و قزوین و کمترین آن مربوط به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و لرستان بوده است.

وی افزود: از مجموع ۱۱ هزار و ۸۴۳ تن کالای جابجا شده، پنج هزار و ۱۷۰ تن معادل ۴۳ درصد کالا‌ها از محموله‌های معدنی و ساختمانی بوده است.

رییس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: ۲ هزار و ۴۲۸ تن کالا معادل ۲۰ درصد شامل محموله‌های فلزی، ۹۹۰ هزار تن معادل هشت درصد شامل مواد شیمیایی و ۹۴۹ هزار تن به میزان هشت درصد شامل محصولات کشاورزی بوده است.

وی به موضوع کارت هوشمند رانندگان اشاره کرد و گفت: رانندگانی که تمایل به فعالیت در عرصه حمل و نقل عمومی دارند باید در زمان درخواست کارت هوشمند، دوره‌های آموزشی مربوط به حوزه حمل و نقل عمومی را طی کنند.

محمدی افزود: هم اکنون دوره‌های آموزشی شاغلان بخش حمل‌ونقل عمومی از قبیل رانندگان و مهمان داران شامل دوره‌های آموزشی بدو خدمت و ضمن خدمت است که آموزش تخصصی ویژه شامل ایمنی لازم و نحوه برخورد و تکریم مسافر را در بر می‌گیرد.


دیگر خبرها

  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • تلاطم رودخانه علی سالار در بشرویه + فیلم
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • ۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی
  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند