Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@09:00:34 GMT

رکورد جدید صلاح بعد از درخشش برابر اورتون

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۰۵۶۳

رکورد جدید صلاح بعد از درخشش برابر اورتون

ستاره مصری لیورپول بعد از دبل برابر اورتون توانست یک رکورد جدید را به نام خود با قرمز پوشان آنفیلد به ثبت رساند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، لیورپول در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و توانست با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

محمد صلاح در این بازی هم درخشید و توانست دو گل به ثمر برساند تا با زدن ۱۳ گل در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ جزیره قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه اسکواکا نوشت: محمد صلاح نخستین بازیکن در تاریخ  لیورپول به شمار می آید که توانست در ۷ بازی پیاپی خارج از خانه یا گل بزند و یا پاس گل بدهد.

طبق اعلام این شبکه صلاح در ۱۲ بازی اخیر خود در لیگ برتر هم یا گل زده یا پاس گل داده است البته از این حیث جیمی واردی از او بهتر است چرا که این بازیکن در سال ۲۰۱۵ توانست در ۱۵ بازی پیاپی برای لسترسیتی گلزنی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم ناکام مطلق برابر استقلال/ حسینی و شاگردانش در حسرت برد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و استقلال تهران روز گذشته جمعه ۲۴ فروردین به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان جواد نکونام موفق شدند میزبان خود را با تک گل «گوستاوو بلانکو» شکست دهند تا همچنان به یکه تازی خود در صدر جدول ادامه دهند.

استقلال تهران، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان ۴ تیم بالای جدول هستند که تنها استقلال در هر دو دیدار رفت و برگشت توانست شاگردان سید مجتبی حسینی را شکست را دهند و ۳ تیم دیگر نتوانستند برابر آلومینیوم رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی را در فصل بیست و سوم به ثبت برسانند.

آلومینیوم برابر سپاهان و پرسپولیس توانست یکی از بازی‌های خود را با پیروزی به اتمام برساند و برابر تراکتور هم به یک تساوی در تبریز دست یافت تا تبدیل به یکی از حریفان سخت برای تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ برتر شود.

آلومینیوم با ۳۰ امتیاز در مکان نهم جدول قرار دارد و این تیم روز یکشنبه دو اردیبهشت میهمان ذوب آهن خواهد بود که با توجه به هم امتیاز بودن دو تیم این دیدار یکی از بازی‌های مهم هفته بیست و چهارم خواهد بود.

کد خبر 6076339

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم
  • خلاصه بازی چلسی 6-0 اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و اورتون‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • سلفی احسان حاج صفی در ورزشگاه خانگی پس از درخشش برابر آریس
  • مهره موردعلاقه نکونام بلای جان تراکتور (عکس)
  • محمد صلاح در پشت دروازه‌های آنفیلد گم شد
  • کلوپ: زمان می‌خواهم این شکست را هضم کنم
  • موقعیت خوبی که محمد صلاح از یک متری دروازه کریستال پالاس از دست داد (لیورپول 0-1 کریستال پالاس)
  • پیام هالند به رقیبان سیتی در راه قهرمانی
  • آلومینیوم ناکام مطلق برابر استقلال/ حسینی و شاگردانش در حسرت برد