Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  روز پنجشنبه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز مجتبی عبداللهی  در نشست اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری چهار باغ با بیان اینکه اراضی کشاورزی و منابع سرمایه های ملی هستند، افزود: متولیان امور نباید اجاز دخل و تصرف غیر مجاز در این اراضی به سودجویان دهند.

وی افزود: ساخت و ساز های غیر مجاز با حساسیت ویژه‌ای مورد نظارت و پیشگیری قرار گیرد و ساماندهی بافت های فرسوده با اقدام جهادی پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز  گفت: روستاهای استان  باید احیا شوند و اقتصاد خود را از طریق بوم‌گردی و ایجاد اقامتگاه های روستایی ارتقا دهند.

عبداللهی با اشاره به اینکه شهرستان چهارباغ با  مشکلاتی در خصوص تامین آب شرب مواجه است، گفت: افزایش حق آبه استان صورت گرفته ولی بسترهای بهره برداری از آن مهیا نشده است.

وی افزود: با افزایش حق آبه استان از محل سدهای موجود، میزان برداشت از سفره های زیرزمینی کاهش می یابد و ما درصدد این امر هستیم.

استاندار البرز با اشاره به ضرورت ساماندهی زباله های حلقه دره گفت :  باید به دنبال فرهنگ‌سازی برای تفکیک زباله از مبدا باشیم و برنامه هایی همچون ایستگاه های میانی و زباله سوز مد نظر است.

شهرستان  چهارباغ با جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

برچسب‌ها چهارباغ البرز مجتبی عبداللهی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارباغ البرز مجتبی عبداللهی چهارباغ البرز مجتبی عبداللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۲۰ متری آبخوان دشت غربی البرز/ انسداد ۱۹۵ حلقه چاه در نظرآباد

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا رحیمی  افزود: از آنجا که برداشت آب برای مصارف کشاورزی ، صنعتی و شرب در دشت غربی استان البرز از منابع آب زیرزمینی است بر همین اساس شاهد افت شدید این سفره ها هستیم.

وی ادامه داد: شرکت آب منطقه ای استان البرز در کنار طرح اجرای طرح جامع آبرسانی و تامین آب از سدها با سرعت در حال کنترل چاه های غیر مجاز آب در دشت غربی استان است.

رحیمی گفت : سال گذشته افزون بر انسداد کامل ۱۹۵ حلقه چاه غیر مجاز ، تعداد ۱۳۸ حلقه چاه نیز در نظرآباد تا زمان تعیین تکلیف پلمب شده است؛ با انسداد چاههای غیر مجاز از هدر روی ۲۵.۳ میلیون متر مکعب آب در دشت نظرآباد جلوگیری به عمل آمد.

وی اظهار کرد: برای جلوگیری از فرونشست زمین در دشت غربی البرز طرح های پیشگیرانه شامل شناسایی و انسداد چاههای غیر مجاز و نصب کنتور بر روی چاههای مجاز در نظرآباد با جدیت دنبال می شود.

رحیمی گفت : با توجه به افت شدید سفره های زیر زمینی ، دشت غربی البرز طبق ماده چهار قانون توزیع عادلانه آب ، جزو دشت های ممنوعه کشور قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: سال گذشته ضمن توقیف ۶ دستگاه حفاری چاه ، ۱۰۱ دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاههای مجاز نظرآباد نصب شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افت ۲۰ متری آبخوان دشت غربی البرز
  • افت ۲۰ متری آبخوان دشت غربی البرز/ انسداد ۱۹۵ حلقه چاه در نظرآباد
  • ساخت نیروگاه زباله‌سوز در ساری ضرورت دارد
  • ۱۴۶ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی بخش رودهن تخریب شد
  • قوانین و مقررات ساخت‌وساز در شمال
  • زمین نهضت ملی مسکن حتی اگر ۱۰ دست هم به فروش برسد، آن را پس می‌گیریم
  • برخورد قانونی با ۷۴۶ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌های همدان ️
  • پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه بیمارستان سیدالشهدا طی یک سال
  • مدیران کم کار در روند اجرای نهضت ملی مسکن بازخواست می‌شوند
  • بخشی از زندان رجایی شهر به دانشگاه فرهنگیان اختصاص یابد