Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش به بررسی قیمت انواع  دستمال کاغذی در بازار پرداخته ایم.

نام کالا قیمت(تومان) دستمال کاغذی 100 برگ بی تا مدل White بسته 10 عددی ۸۴,۰۰۰ دستمال کاغذی 100 برگ مرحبا مدل Flower بسته 10 عددی ۶۵,۶۰۰ دستمال کاغذی 100 برگ بهار بسته 10 عددی ۴۹,۵۰۰ دستمال کاغذی حریر مدل ستاره مجموعه 4 عددی ۴۳,۲۰۰  دستمال کاغذی 250 برگ بیتا بسته 8 عددی ۱۶۶,۵۴۰ دستمال کاغذی 100 برگ دردانه مدل Economic بسته 12 عددی ۴۲,۵۰۰

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقلام اساسی اقلام بهداشتی دستمال کاغذی 100 برگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید و نصب پارکت چوبی؛ ترکیبی از زیبایی و کیفیت

پارکت از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین کفپوش‌هایی است که معماران داخلی نیز از آن‌ها استفاده می‌کنند. هنگام خرید کفپوش بهتر است که به عواملی مانند محل نصب آن، جنس و هزینه نصب توجه داشته باشید.

پارکت‌ها در انواع مختلفی مانند لمینت، تمام چوب و وینیل عرضه می‌شوند که می‌توان برحسب سلیقه و با توجه به بودجه یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. اگر می‌خواهید فضایی مدرن و شیک داشته باشید، باید هزینه بیشتری را برای خرید و نصب پارکت صرف نمایید.

خرید پارکت

جنس پارکت باید با مکانی که قرار است در آن نصب شود، متناسب باشد. به‌عنوان مثال پارکت‌ها براساس نوع کاربری شامل سه دسته مسکونی، اداری و پرتردد و تجاری می‌شوند. پارکت با استاندارد فرسایش و مقاومت AC3 از پارکت‌های مناسب برای محیط‌های مسکونی است. این پارکت‌ها در صورت نگهداری مناسب طول عمری بیش از ۲۰ سال خواهند داشت. لازم به ذکر است که برای فضاهای مسکونی می‌توانید پارکت‌هایی با استانداردهای بالاتر را تهیه کنید که هزینه بیشتری را نیز می‌طلبد.

انواع پارکت

قبل از خرید پارکت بهتر است که در مورد انواع آن و جنس‌های مختلفی که دارد، اطلاعاتی را به‌دست آورید. بدین ترتیب می‌توانید بهترین پارکت را متناسب با سلیقه و هماهنگ با دکوراسیون منزل خود انتخاب نمایید. پارکت‌ها به‌صورت لمینت، وینیل و تمام‌چوب ساخته می‌شوند. پارکت‌های لمینت چندین لایه دارند که روی آن‌ها یک لایه چوب قرار می‌دهند. از ویژگی‌های این پارکت‌ها می‌توان به ضدآب بودن اشاره کرد. پارکت‌های لمینت نقش موثری در زیباتر جلوه دادن فضای داخلی دارند و در رنگ‌های طوسی، کرمی و قهوه‌ای به تولید می‌رسند. پارکت‌های وینیل نیز نوع دیگری هستند که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی عرضه می‌گردند.

این پارکت‌ها دارای قابلیت ارتجاعی هستند و از آن‌ها می‌توان برای پوشاندن کف هر فضایی استفاده کرد. پارکت وینیل از استحکام بالایی در برابر خط‌وخش برخوردار بوده و امکان نصب آسان از دیگر مزایای آن محسوب می‌شود؛ اما این پارکت‌ها از قابلیت تحمل فشار زیاد برخوردار نیستند و ممکن است پس از مدتی رنگشان تغییر کند.

در نهایت پارکت‌های تمام‌چوب نیز از زیباترین و لوکس‌ترین پارکت‌ها به‌شمار می‌روند. همان‌طور که از نام‌شان پیداست این پارکت‌ها کاملاً از چوب ساخته می‌شوند و زیبایی محیط را دوچندان می‌سازند. نصب پارکت تمام چوب در مقایسه با دیگر مدل‌ها کمی سخت است. اگر پارکت تمام‌چوبی که انتخاب می‌کنید از چوب باکیفیت و بادوام ساخته شده باشد، می‌توان به مدت طولانی از آن استفاده کرد.

انتخاب رنگ پارکت

مطمئناً می‌دانید که انتخاب رنگ مناسب برای پارکت تاثیر زیادی در کوچک یا بزرگ‌تر دیده شدن فضا دارد. پارکت‌ها با رنگ‌های متنوعی عرضه می‌گردند و همین موضوع در هنگام خرید باعث سردرگمی کاربران می‌شود؛ اما با مشاهده رنگ‌ها و جنس‌های مختلف، مقایسه آن‌ها با یکدیگر و توجه به هماهنگی‌شان با سایر دکوراسیون فضا، می‌توانید خریدی ایده‌آلی را تجربه نمایید. متراژ فضا، مقدار نور و رنگ‌های سایر عوامل موجود در فضا از نکاتی هستند که باید در هنگام خرید پارکت چوبی در نظر داشته باشید. پارکت‌هایی با رنگ‌های تیره برای پذیرایی‌ها و اتاق‌های بزرگ و رنگ‌های روشن برای فضاهای کوچک مناسب هستند.

رنگ‌های روشن مانند کرمی، قهوه‌ای روشن، طوسی و... محیط را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. همچنین پارکت‌های روشن برای فضاهایی که زیاد نورگیر نیستند نیز مناسب خواهند بود. همچنین اگر محیط شما دکوراسیونی رسمی و لوکس دارد، بهتر است که از پارکت‌های تیره رنگ و چوبی استفاده کنید. پارکت‌های روشن نیز برای فضاهای صمیمی‌تر مناسب هستند. علاوه‌بر این بهتر است که در هنگام خرید پارکت به هماهنگی رنگ آن با رنگ سقف، دیوارها و مبلمان نیز توجه داشته باشید. در نهایت باید یادآور شویم که پارکت‌هایی با رنگ روشن نسبت به رنگ تیره نیاز به مراقبت و تمیز کردن بیشتری خواهند داشت.

عوامل موثر بر قیمت نصب پارکت

به‌طور قطع قبل از اقدام برای خرید پارکت علاقه‌مند هستید تا در مورد طیف قیمت نصب آن نیز اطلاعاتی داشته باشید. قیمت نصب پارکت به عوامل مختلفی نظیر جنس پارکت، متراژ فضا و مجموعه‌ای که از آن خرید می‌کنید بستگی دارد. به‌عنوان مثال اگر پارکت ‌چوبی را با چوب مرغوب خریداری نمایید، به‌طبع باید هزینه بیشتری را نیز برای نصب آن نسبت به پارکت لمینت در نظر بگیرید. جنس پارکت‌ها در آسانی و دشواری نصب آن‌ها تاثیر دارد. همچنین کیفیت پارکت نیز در قیمت نصب آن موثر است.

نصب پارکت‌هایی که از مواد باکیفیت ساخته می‌شوند و در برابر خراش و... مقاوم هستند نسبت به پارکت‌های معمولی هزینه بالاتری را دربرخواهد داشت. همچنین متراژ فضا نیز هزینه نصب را تحت تاثیر قرار می‌دهد. هزینه نصب به ازای هر مترمربع محاسبه می‌گردد. وضعیت زیرساخت نیز از فاکتورهایی است که می‌تواند قیمت نهایی را افزایش یا کاهش دهد. اگر یک محیط قبل از نصب پارکت، به آماده‌سازی زیرساخت نیاز داشته باشد، هزینه نصب افزایش می‌یابد. در نهایت هزینه مواردی مانند چسب، پودر گچ، لوازم نصب و برخی از تجهیزات دیگر نیز به هزینه نصب افزوده می‌شود.

سخن پایانی

پارکت‌های وینیل، لمینت و تمام‌چوب سه دسته از پارکت‌هایی هستند که برای فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. خرید پارکت با رنگ و جنس مناسب در افزایش زیبایی و ارزش محیط بسیار موثر است. رنگ‌های روشن برای پذیرایی‌های کوچک و رنگ‌های تیره برای محیط‌های بزرگ مناسب هستند. برای خرید پارکت چوبی باکیفیت و استاندارد لازم است تا به مجموعه‌های معتبری همچون آیلکس https://iwfc.ir/ مراجعه نمایید. تیم آیلکس نصب پارکت چوبی را به‌صورت اصولی و با رعایت استانداردها انجام می‌دهد.

کد خبر 745018

دیگر خبرها

  • اجرای طرح بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزندشيرخوار
  • روایت فتح‌الله زاده از ورود به جهنم با دست‌های بسته
  • قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • پیش‌بینی قیمت مسکن تا پایان سال ۱۴۰۳ | برای خرید مسکن در ارزان‌ترین نقظه تهران باید این مقدار هزینه کنید
  • مصوبات هشتاد و یکمین جلسه هیئت مقررات زدایی
  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان
  • خرید و نصب پارکت چوبی؛ ترکیبی از زیبایی و کیفیت