Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:19:25 GMT

هلال احمر البرز به حالت آماده باش درآمد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۰۶۵۷

هلال احمر البرز به حالت آماده باش درآمد

محمد باقر خلفی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های امدادی آماده خدمات رسانی هستند.

وی  بیان داشت: اکنون ۱۶ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار بین شهری و مراکز شعب  استان البرز به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن درخواست از رانندگان برای  رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و  پرهیز از هرگونه شتاب زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی گفت : مسافران درصورت نیاز  امداد جاده ای باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی بارش برف و باران مردم  از هرگونه  توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل های استان  خودداری کنند.

۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک‌هزار و۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز نیز اعلام کرده که سامانه جوی همراه با بارش شدید برف و باران از امروز  پنجشنبه وارد این استان می شود.

آرش بهاروند احمدی  گفت: بررسی نقشه های پیش یابی هوا بیانگر فعالیت سامانه بارشی از امروز پنجشنبه تا ظهر فردا جمعه  در استان البرز است که وزش باد شدید، کولاک برف، کاهش محسوس دما در ارتفاعات و جاده های کوهستانی، شامل جاده کرج - چالوس و محور طالقان مورد انتظار است.

وی بیان داشت: این سامانه با بارش باران ، رعدوبرق و وزش باد شدید  در مناطق کوهپایه ای و شهرهای استان البرز همراه است.

بهاروند احمدی ، مخاطرات این سامانه را اختلال تردد درجاده های کوهستانی به سبب بارش برف شدید  و کاهش محسوس دما  بین ۶ تا ۱۲ درجه سانتیگراد  و رخداد یخبندان صبحگاهی از روز شنبه هفته آینده برشمرد.

برچسب‌ها البرز بارش برف بارش باران جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز بارش برف بارش باران البرز بارش برف بارش باران جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان هواشناسی استان البرز هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در عمق ۸ کیلومتری سطح زمین حوالی خوی (روستای ولدیان) را لرزاند 
حمیدمحبوبی؛ مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت؛  زلزله‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در حوالی خوی و عمق ۸ کیلومتری سطح زمین، ساعت ۲۱:۳۲:۵۳ به وقوع پیوست.

به دنبال این زمین لرزه شهرستان سلماس به شدت لرزید

 محبوبی گفت: در پی این حادثه شعب هلال احمر شهرستان‌های خوی، سلماس، ارومیه، چایپاره، چالدران و تمامی پایگاه‌های امداد و نجات هلال‌احمر استان به حالت آماده باش درآمدند.

او گفت: هنوز اطلاعات دقیقی از میزان خسارات احتمالی این حادثه در دست نیست و به محض دریافت گزارش‌های اولیه ارزیابان، اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • آماده باش هلال احمر در پی بارش رگباری باران و تندباد
  • هلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است
  • دستگاه‌های اجرایی البرز با هشدار هواشناسی به حالت آماده باش درآمدند
  • آماده‌باش و هشدار هلال احمر برای پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • آماده‌باش نیرو‌های عملیاتی هلال احمر در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • آماده‌باش هلال احمر برای پیش‌بینی بارش در ۲۸ استان
  • آماده‌باش و هشدار؛ پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • آماده باش هلال احمر در آذربایجان غربی