Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@14:52:24 GMT

چهار ایرانی در جمع بهترین فرنگی کاران سال ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۰۶۷۶

چهار ایرانی در جمع بهترین فرنگی کاران سال ۲۰۲۱

صراط:

میثم دلخانی قهرمان رقابت‌های جهانی نروژ در وزن ۶۳ کیلوگرم، محمدرضا گرایی قهرمان المپیک توکیو و رقابت‌های جهانی نروژ در وزن ۶۷ کیلوگرم و علی اکبر یوسفی قهرمان رقابت‌های جهانی نروژ در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به عنوان نفرات اول وزن خود شناخته شدند.

به گزارش فدراسیون کشتی، محمدهادی ساروی دارنده مدال برنز المپیک توکیو و طلای جهانی نروژ هم به عنوان نفر دوم وزن ۹۷ کیلوگرم شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سال ۲۰۲۱ و برای تعیین بهترین کشتی گیر سال سیستم معمول رنکینگ اتحادیه جهانی در نظر گرفته شد.

تعیین رنکینگ بهترین ورزشکار سال به این شرح است:

رقابت‌های بین المللی جام ماتئو پلیکونه ایتالیا ۲۰۲۱
رقابت‌های قهرمانی قاره‌ها
رقابت‌های بین المللی اوپن لهستان ۲۰۲۱
مسابقات المپیک توکیو ۲۰۲۱
مسابقات جهانی ۲۰۲۱ اسلو نروژ

با توجه به اینکه در سال ۲۰۲۱ رقابت‌های المپیک و جهانی برگزار شد، برای مدال آوران المپیک در قیاس با مدال آوران جهانی ۲۰ درصد امتیاز بیشتر تعلق گرفت.

اتحادیه جهانی در پایان سال ۲۰۲۱ به کشتی گیران برتر ۱۰ وزن آزاد، فرنگی و بانوان در مجموع ۶۰۰ هزار دلار جایزه نقدی پرداخت خواهد کرد؛ بنابراین در پایان سال به نفرات برتر رنکینگ در هر وزن جوایز دلاری به این شرح تعلق میگیرد:
نفر اول: ۱۰۰۰۰ دلار
نفر دوم: ۷۰۰۰ دلار
نفر سوم: ۳۰۰۰ دلار

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فدراسیون کشتی صراط جهانی نروژ سال ۲۰۲۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیم‌های خود را برای گزینش ملی پوشان وزن‌های ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم برای حضور در المپیک پاریس و ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن ۸۲ کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:
۶۰ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برای انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.
۶۷ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برای انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.
۸۲ کیلوگرم: ۱- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و ۲- عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن ۸۲ کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.
نکته مهم: پس از رقابت‌های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس فرانسه را کسب کردند
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • سهمیه کشتی فرنگی ایران کامل شد؛ مهمدی به المپیک رسید
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند