Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم ۵ شهر استان خراسان شمالی از برقراری حق فوق العاده مرزی در حقوق کارکنان استان‌های مرزی خبر داد. - اخبار استانها -

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بجنورد ، اظهار داشت: با پیگیری نمایندگان 18 استان مرزی کشور، حق فوق العاده مرزی که از ردیف‌های حقوقی حذف شده بود، دوباره احیا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امضا و تاییدیه جمع کثیری از نمایندگان مجلس را برای استمرار پرداخت حق مرزی کارکنان دولت در این مناطق دنبال کردیم که نمایندگان خواستار تغییر رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری و برقراری مجدد حق مرزی کارمندان دولت در مراکز استان‌های مرزی شدند.

حل و فصل اختلافات جزئی بین مرز ایران و افغانستانواکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به ماجرای درگیری نیروهای مرزی ایران و طالبانشرایط در مرز مشترک با افغانستان آرام است

نماینده مردم 5 شهر استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های مطرح شده از سوی کارکنان دولت و معلمین در احکام حقوقی و پیگیری های قبلی، برقراری این ایتم است که باید احیاء شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برقراری فوق العاده مرزی، کمک شایانی به ویژه برای معلمان در مقاطع مختلف است و انیدواریم با احیای این آیتم، وضعیت معیشت معلمان مرزنشین، بهبود یابد.

به گزارش تسنیم، برقراری حق فوق العاده مرزی در احکام حقوقی کارمندان، مستلزم تخصیص اعتباری ویژه در لایحه سالانه بودجه است که در سال‌های اخیر قطع شده بود.

انتهای پیام/311/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوق العاده مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم

وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه کابینه دولت گفت: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین ماه اعمال می‌‎شود و کام بازنشستگان را شیرین می‌کنیم.

سید صولت مرتضوی، وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه کابینه دولت در پاسخ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‎شود و کام بازنشستگان را شیرین می‌کنیم.

وی افزود: افزایش حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری هم طبق قانون اعمال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خبر مهم درباره حقوق ۱۴۰۳ کارکنان دولت/ سقف حقوق ماهانه کارمندان دولت مشخص شد
  • مدعیان حقوق بشر به برقراری آتش‌بس در غزه کمک کنند
  • دهقان: مدعیان حقوق بشر به برقراری آتش‌بس در غزه کمک کنند
  • بالاخره دولت تسلیم شد؛ آپشن طلایی به حقوق کارگران اضافه شد / متناسب‌سازی حقوق‌ها با تورم ۴۵ درصد
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • برقراری سرویس‌های فوق‌العاده اتوبوس برون‌شهری
  • حقوق کارگران ۱۵ درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • درباره دستمزد ۱۴۰۳ / افزایش حقوق کارگران باطل می شود ؟