Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ سرپرست فرمانداری اهواز گفت: کار من در سمت فرمانداری اهواز از جهت حجم بالای مسائل شهری، ایجاب می‌کند که در قامت یک جهادی باشم نه یک دیپلمات. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مسعود فلاحی شامگاه امروز چهارشنبه در مراسم تکریم فرماندار پیشین اهواز و انتصابش به عنوان سرپرستی این فرمانداری، با بیان اینکه مدیریت کشور باید به دست جهادی‌ها ‌اداره شود، اظهار داشت: شهر اهواز با انبوه مسائل روبه روست که فقط با مدیریت جهادی قابل رفع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کار من در سمت فرمانداری اهواز از جهت حجم بالای مسائل شهری، ایجاب می‌کند که در قامت یک جهادی باشم نه یک دیپلمات.

رئیس شورای شهر اهواز: سرقت اموال عمومی تبدیل به مشکلی جدی در شهر شده استجزئیات جدید از سرقت قطعات فلزی پل "فولاد" اهواز/ ‌ضریب ایمنی پل ‌برای ‌شهروندان خطرساز شد + فیلمنائب رئیس شورای شهر اهواز: اصلاح ساختار اداری ارتقاء خدمات شهری را فراهم می‌کند

فلاحی در خصوص اهمیت مدیریت جهادی در کشور گفت: مردم به جبهه انقلاب پناه آورده‌اند و در این زمینه باید تمام نهادهای انقلابی کشور از جمله دولت، مجلس و قوه قضاییه با تمام قوا در جهت رفع مسائل مردم تلاش کنند.

وی ادامه داد: مردم اهواز در طی سال‌های اخیر با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم کردند که در شأن آن‌ها نیست و باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در این شهر و استان به موقعیتی دست پیدا کنیم که در کشور سرآمد توسعه و پیشرفت باشیم.

تمام تلاشم این بود که در فساد گیر نیفتم

جمال عالمی‌نیسی فرماندار سابق اهواز با بیان اینکه تمام تلاشم را برای سالم ماندن از فضای سیاسی و فسادی کردم، اظهار داشت: در طی این 37 سال خدمت خود در مناصب مختلف از جمله فرمانداری اهواز، تلاش بر سالم ماندن از وسوسه فساد اداری بودم.

وی افزود: نخستین تلاش من در فرمانداری اهواز، حفظ استقلال فرمانداری در کنار فعالیت استانداری بود که از فرماندار منفعل و تاثیرپذیر به فرمانداری فعال و تاثیرگذار تبدیل شویم.

فرماندار سابق اهواز در خصوص سیل سال 98 اهواز تصریح کرد: حفظ اهواز از سیل سال 98 یک معجزه بود که ما در طی 35 روز اوج سیل در اهواز, هر لحظه منتظر یک فاجعه در شهر بودیم که این اتفاق خوشبختانه نیافتاد.

وی ادامه داد: در طی این سه سال گذشته بزرگترین بحران‌ها و مسائل سنگین را در اهواز شاهد بودیم که در این شرایط و در کنار مسائل کار و کارگری استان، حفظ آرامش در شهر را حفظ کردیم.

فرماندار سابق اهواز با اشاره به تجمعات کارگری گروه ملی ایران در سال 97 گفت: اداره شهر در کنار دعوت به آرامش کارگران و از سویی تصمیم گیری برای رفع مسائل آنان سخترین دوران خود را سپری کردم که توانستیم بجای کف خیابان، در محیط کارخانه بر یک مسیر به توافق برسیم و آرامش را به جامعه کارگری اهواز برگردانیم.

وی در انتها اذعان داشت: امروز حدود 200 روستا دارد که در طی سه حضورم در فرمانداری اهواز، توانستیم بهسازی 100 روستا را در کارنامه خود دارم که از این تعداد 35 روستا صاحب آسفالت شدند که در کل کشور این موضوع نمونه است.

انتهای پیام/331/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانداری اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: وزارت امور خارجه بورکینافاسو در یادداشتی که به سفارت فرانسه ارسال شد، گفت که این سه نفر «عنصر نامطلوب» تشخیص داده شده و به آنها گفته شده که ظرف ۴۸ ساعت کشور را ترک کنند.

حکومت نظامی بورکینافاسو از زمان به قدرت رسیدن در کودتای سپتامبر ۲۰۲۲، این کشور آفریقای غربی را از فرانسه دور کرده است. فرانسه تا سال ۱۹۶۰ بر این کشور حکومت می کرد.

به گفته یک منبع فرانسوی، در اول دسامبر، چهار مقام فرانسوی در اوگادوگو پایتخت دستگیر، متهم و زندانی شده‌اند. مقامات بورکینافاسو می‌گویند که آنها ماموران اطلاعاتی بودند اما فرانسه می‌گویند که آنها کارکنان پشتیبانی فناوری اطلاعات بودند. این چهار نفر اکنون در بازداشت خانگی هستند.

فرانسه به ماموریت های نظامی ضد گروه‌های تکفیری در مالی و بورکینافاسو پایان داده است و اخیراً شروع به خروج نیروها از نیجر کرده است – هر سه کشور اکنون تحت حکومت کودتا اداره می‌شوند. بورکینافاسو به طور فزاینده ای به روسیه، مالی و نیجر برای کمک های امنیتی روی آورده است.

این خبر را در رویترز ببینید

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • سرپرست فرمانداری ملارد با خانواده شهید «مهرپور» دیدار کرد
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • ایران ثابت کرد توانایی انهدام تمام پایگاه‌های هوایی صهیونیست‌ها را دارد
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد