Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@17:06:20 GMT

رمال شیاد در کاشان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۰۸۲۱

رمال شیاد در کاشان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین بساطی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سوءاستفاده برخی از افراد اظهار داشت: در آخرین نمونه خانمی که با رمالی و شیادی و به بهانه برآورده کردن حاجات از مردم کلاهبرداری می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به شکایت برخی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری یک خانم به وسیله رمالی ابراز داشت: پس از اظهارات شاکیان، مشخص شد افراد شاکی مدتی پیش به صورت حضوری و همچنین از طریق فضای مجازی با فردی که خود را فالگیر و دعانویس معرفی کرده بود آشنا شده ‏و فرد کلاهبردار با وعده‌های دروغین طی چندین مرحله اقدام به اخذ وجه به میزان ‏‏۵۵۰ میلیون ریال از شاکیان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه این فرد با تلاش مأموران شناسایی و دستگیر شد، گفت: با توجه به اعترافات موجود این شیاد با ایجاد صفحه اینستاگرامی با عنوان فالگیری و دعانویسی و ‏پس از جلب اعتماد شاکیان از سادگی آنان سو استفاده کرده و با وعده‌های دروغین، ‏طی چند مرحله مبالغ فراوانی از وی دریافت کرده است.

کشف محموله میلیاردی لوازم خرازی قاچاق در کاشان

وی همچنین از کشف محموله میلیاردی لوازم خرازی قاچاق در کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی، یک دستگاه نیسان توقیف و انواع لوازم خرازی قاچاق کشف شد.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه مأموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۲۱ قلم انواع لوازم خرازی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کنند، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری شرور بعد از کری خوانی در فضای مجازی در کاشان

وی در ادامه از دستگیری شرور بعد از کری خوانی در فضای مجازی در کاشان خبر داد و اظهار داشت: در رصدهای فضای مجازی مشخص شد، فردی پس از آزادی از زندان، با انتشار کلیپی در فضای مجازی در صدد کری‌خوانی، قدرت‌نمایی و ایجاد ناهنجاری در فضای مجازی و حقیقی است که بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان افزود: تحقیقات پلیسی نشان داد انتشار گسترده این کلیپ توسط متهم در فضای مجازی، تشویش اذهان عمومی و احساس ناامنی را برای شهروندان فراهم آورد که با هوشیاری و تلاش مأموران در یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاهش دستگیر شد.

کد خبر 5365825

منبع: مهر

کلیدواژه: کلاهبرداری نیروی انتظامی فضای مجازی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان واکسن کرونا زلزله آلودگی هوا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران ایلام شیوع کرونا گناوه لوازم خرازی قاچاق فضای مجازی دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم و برخورد فوری با هر نوع اقدام مجرمانه این فضا در استان آذربایجان غربی از اقدامات ضروری استان می‌باشد که باید عملیاتی و راه اندازی شود.

ناصر عتباتی ادامه داد: در فضای مجازی بعضی از افراد دست به جرائمی نظیر تشویق به کلاهبرداری، فساد، مسائل غیر اخلاقی، مباحث تجزیه طلبانه و وحدت شکن، فعالیت اراذل اوباش، موادمخدر و... می‌ کنند که دستگاه قضایی استان بدون اغماض و مماشات با اینگونه افراد برخورد جدی خواهد نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی در بروجرد دستگیر شدند
  • کشف انبار دپوی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان
  • انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی