Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،پور فتحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر در مراسم افتتاحیه طرح آهن یاری و مکمل ویتامین D گفت: رعایت دقیق نکات بهداشتی و تقویت سیستم ایمنی بدن با تغذیه مناسب و استفاده از مکمل‌هایی مانند آهن و ویتامین D از موارد بسیار با اهمیت در جلوگیری از بیماری‌ها خواهد بود.

در این مراسم  میرزاپور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر نیز ضمن تقدیر از برنامه‌های آموزش و پرورش در جهت آگاه سازی دانش آموزان در زمینه رعایت ضوابط بهداشتی و توجه به تقویت سیستم ایمنی آنان، بازگشایی مدارس را اجتناب ناپذیر دانسته و از عوامل اجرایی مدارس و معلمان خواست زمینه‌های لازم را برای رعایت دقیق فاصله گذاری در کلاس‌ها و استفاده از ماسک فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش طرح آهن یاری و مکمل ویتامین D

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم از لزوم دریافت پروانه ایمنی توسط مراکز خدماتی و عمومی مانند بیمارستان‌ها خبر داد.

مهدی اصفهانیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: با محوریت اداره کل مدیریت بحران استانداری قم و بر اساس دستورالعمل‌هایی که تنظیم شده است، برخی از مراکز خدماتی-عمومی ملزم به دریافت پروانه ایمنی شدند که از جمله این‌ها بیمارستان‌ها هستند.

وی افزود: جلسات با نظام پزشکی و اداره کل بحران به این نتیجه رسید که اکثر مراکز درمانی قبل از هر اقدامی پروانه ایمنی بگیرند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: در حال حاضر بیمارستان شهید بهشتی، کامکار و آیت‌الله گلپایگانی درخواست پروانه ایمنی کردند و برای گرفتن این پروانه باید سیستم‌های اطفا حریق، سیستم‌های ایمنی و تجهیزات امداد و نجات مورد بررسی قرار می‌گیرد و همین موجب افزایش ضریب ایمنی آن مجموعه می‌شود.

اصفهانیان مقدم ادامه داد: همین نگاه در حال دنبال شدن در بخش اصناف و صنایع است که با همکاری متولیان امر مثل پاساژها و مراکز خرید خودشان اقدام به کسب پروانه ایمنی کنند تا شاهد کاهش حوادث باشیم؛ همچنین بررسی وضعیت ایمنی مناطق هشتگانه نیز با محوریت ستاد مدیریت بحران در سال گذشته دنبال شد.

وی با بیان اینکه در رابطه با انجام فاز اول شناسایی مشاغل و اماکن پر خطر و خطرزا در شهر قم با محوریت سازمان مدیریت بحران و آتش‌نشانی انجام حدود ۸۳۱ مکان در فاز شناسایی قرار گرفتند، گفت: برای این منظور ۱۴ جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری در سطح مناطق هشتگانه در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به تکمیل بیمه‌نامه حوادث باری ۲۳ ساختمان شهرداری قم اضافه کرد: مسئله تأمین سیستم برق اضطراری نیز موضوع دیگری بود که برای ساختمان‌های شهرداری قم در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 745543

دیگر خبرها

  • این موجودات دوست داشتنی را بخورید!
  • بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است
  • یافته محققان ژاپنی؛ مکمل آنتی اکسیدانی ترکیبی در تقویت حافظه و شناخت موثر است
  • مکمل آنتی اکسیدانی ترکیبی در تقویت حافظه و شناخت موثر است
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • ضرورت رعایت نکات ایمنی در شرایط جوی و دریایی ۲۸ و ۲۹ فروردین
  • نظر جالب هنرمند یهودی درباره حمله ایران/ تنها بازیگر عاقل منطقه، ایران است
  • ۱۳ مرکز متخلف در اردستان به مراجع قضایی معرفی شد
  • کدام ویتامین باعث کاهش خطر ابتلا به نقرس میشود؟