Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:09:11 GMT

کشت ۱۵ هکتار گیاه دارویی سیاه انه

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۰۸۸۲

کشت ۱۵ هکتار گیاه دارویی سیاه انه

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: این برای نخستین بار است که ۱۵ هکتار از زمین‌های بهره برداران شرکت تعاونی تولید ازگله زیر کشت گیاه دارویی سیاه دانه رفته است.

او با بیان اینکه بیش از ۱۰۵۹ هکتار از زمین‌های منطقه زیر پوشش این شرکت تعاونی است افزود: هم اکنون حدود ۸۰۰ هکتار از این زمین‌ها برای کشت آماده بهره برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی با بیان اینکه شرکت تعاونی تولید ازگله در مسیر سامانه گرمسیری قرار گرفته است افزود: ۱۶۰ بهره بردار در حوزه این شرکت تعاونی فعالیت دارند.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه در ادامه با دعوت از شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌های مربوط به این حوزه از آنان خواست با شبکه تعاونی‌های روستایی استان همکاری کنند.

گفتنی است:هم اکنون حدود ۲۸۰ تشکل و اتحادیه با ۲۰۰ هزار نفر عضو در حوزه تعاون روستایی، کشاورزی، دامداری، زنان روستایی، تعاونی‌های تولید، سهامی زراعی، نظام‌های صنفی و خبرگان بخش کشاورزی زیرپوشش سازمان تعاون روستایی کرمانشاه است.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون روستایی گیاهان دارویی ثلاث باباجانی تعاون روستایی شرکت تعاونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین

مسعود آرامیده معاون تعاون روستایی استان قزوین با اعلام اینکه در سال گذشته ۴۷ هزار و ۲۷۸ تن آرد روستایی در بین روستائیان استان توزیع شده است، گفت: توزیع آرد در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل رشد چشمگیری داشته است و عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در تامین و توزیع آرد به روستا‌های قزوین هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد، افزود: آرد یکی از نیاز‌های ضروری و از مایحتاج روزانه مردم برای تامین غذا است، از این رو در این زمینه فعالیت‌ها به صورت دقیق و منظم رصد می‌شود.

وی بیان کرد: در صورت توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها، شبکه تعاون روستایی می‌تواند نقش مؤثری در توسعه پایدار کشور به ویژه در جوامع روستایی ایفا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • خواص دارویی گیاه "چوچاق" و عوارض آن
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • تولید ۹۶۰ تن ترتیکاله علوفه‌ای در بهشهر
  • اختصاص ۲ هکتار زمین به طرح جوانی جمعیت در گلبهار
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • برداشت گیاه دارویی گل گاو زبان از باغ های آبیز