Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در آیین تجلیل از محمدرضا و محمدعلی گرایی، که با عنوان تجلیل مردمی از قهرمانان المپیکی شیراز و با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد، جمعی از ورزشکاران و پهلوانان ورزش‌های باستانی شیراز، محمدعلی گرایی دارنده سه مدال برنز جهانی، محمدرضا گرایی قهرمان المپیک و جهان، رحیم گیوی مربی این کشتی گیران، جمعی از اعضای شورای شهر شیراز، مدیرکل ورزش و جوانان استان و محمد موسائی رئیس هیئت کشتی فارس و برخی دیگر از مسئولین استانی و لشکری، نظامی و انتظامی در سالن خلیل عقاب حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این آیین ورزشکاران باستانی شیراز هماهنگ با ضرب و نوای مرشد مشهور شیرازی بهرام غرقی به اجرای زیبای تمرینات ورزشی پرداختند و به سالن شور و هیجان خاصی دادند.

سپس بعد از قرائت دعای ورزش زورخانه‌ای، رحیمی نژاد یکی از خیرین شیراز سه واحد آپارتمان و خیری دیگر به نام خوبیاری نیز سه سکه بهار آزادی به هرکدام از برادران گرایی و رحیم گیوی اهدا کرد.

در ادامه علی‌اکبر سلطانی سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز نیز ضمن یادآوری مراسم تجلیل از برادران گرایی که پیش‌تر در صحن علنی شورای شهر برگزارشده بود به نمایندگی از شورای شهر ششم شیراز با اهدای لوح سپاس از قهرمانان شیرازی تقدیر کرد.

همچنین در پایان این مراسم علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی گفت: شیراز از پتانسیل و ظرفیت بالایی در کشتی فرنگی برخوردار است و اگر توجه ویژه‌تری به کشتی این استان شود، شاهد افتخارآفرینی بیشتر جوانان این منطقه از کشور خواهیم بود.

وی ادامه داد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری بر معیشت قهرمانان ورزشی در تمامی رشته‌ها تأکید کردند، این کار خداپسندانه و بسیار خوب خیران مایه دلگرمی و ایجاد امید و انگیزه در میان جوانان و خود قهرمانان می‌شود و در آینده هم قرار است همین خیران عزیز از میثم دلخانی نیز که در مسابقات جهانی به نشان طلا دست‌یافته به همین شکل تقدیر کنند.

در پایان این مراسم توسط حسین اوجی و حسین عزیزی به نمایندگی از هیئت ورزش زورخانه‌ای شیراز کتاب تاریخ پهلوانی به علیرضا دبیر اهدا شد.

بیشتر بخوانید

۳ فرنگی کار ایران در جمع بهترین‌های جهان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو مراسم اهدای جوایز انجمن قلم آمریکا به دلیل جنگ علیه غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، پس از آنکه ده‌ها نویسنده و نامزد جوایز قلم آمریکا، در اعتراض به جنگ علیه غزه، از شرکت در مراسم انجمن قلم آمریکا (پن) انصراف دادند، این انجمن مراسم سالانه اهدای جوایزش را لغو کرد.

شماری از نویسندگان سرشناس در نامه‌ای انجمن قلم آمریکا را به «خیانت» به تعهداتش متهم کردند.

بایکوت و لغو این مراسم در بحبوحه گسترش جنبش اعتراضی به جنگ غزه رخ داده است.

انجمن قلم آمریکا که بخش عمده‌ای از تلاش خود را به دفاع از آزادی بیان معطوف کرده است، روز دوشنبه اعلام کرد که مراسم هفته آینده را لغو می‌کند.

۹ نفر از ۱۰ نویسنده‌ای که برای جایزه کتاب انجمن قلم آمریکا نامزد شده بودند، به دلیل عدم حمایت این مجموعه از نویسندگان فلسطینی، از این رقابت انصراف دادند.

کد خبر 6086232 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • لغو مراسم اهدای جوایز انجمن قلم آمریکا به دلیل جنگ علیه غزه
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • نمایشگاه خوشنویسی تقریر عشق در شیراز برگزار می‌شود
  • ماجرای تذکر یکی از نیرو‌های حافظیه به یک کودک
  • آیین تکریم شیخ اجل سعدی شیرازی