Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان در چارچوب رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان در دیداری خارج از خانه برابر پارس جنوبی جم صف آرایی خواهد کرد و به نظر می‌رسد کار راحت تری نسبت به حریف خود داشته باشد و با دستی پر از بوشهر بازگردد.

از سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور موسوم به «جام آزادگان»، در هفته هشتم مسابقات تیم فوتبال شهرداری همدان در بوشهر از ساعت ۱۴:۳٠ به مصاف پارس جنوبی جم رده پانزدهمی می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال شهرداری همدان و شاگردان «رضا طلایی منش» از ۷ دیدار گذشته خود ۱۲ امتیاز کسب کرده‌اند و در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارند.

حسین کاظمی و مهدی عسگری ۲ بازیکن مصدوم، غایب و تاثیرگذار تیم فوتبال شهرداری همدان برابر پارس جنوبی جم خواهند بود.

قضاوت این دیدار را وحید زمانی، احمد حقانی و رشید پردل عهده‌دار خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فوتبال شهرداری همدان استانی ورزشی تیم فوتبال شهرداری همدان پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم فوتبال گل‌گهر می‌رفت که به یک پیروزی آسان در خانه دست پیدا کند که یک اشتباه فردی با انگیزه‌های بازگشت تیم پورموسوی که برای بقا می جنگند، کار دست این تیم داد و طی دو دقیقه برتری دو گله به راحتی از دست رفت.

در این بین اما مصاف برابر استقلال خوزستان مصادف شد با ششمین گل فصل برای بازیکن نوظهور فوتبال ایران که شمشمین گل فصل خود را ثبت کرد و در کنار زنده روح قرار گرفت که تا هفته بیست و چهارم بهترین گلزن سرمه‌ای پوشان بود. 

تا پیش از مصاف برابر استقلال خوزستان سحرخیزان در کنار تورس 5 گله قرار داشت که حالا در روزی که تورس ستاره اسپانیایی گل گهر محروم بود و زنده‌روح هم پس از مصدومیت مقابل پرسپولیس هنوز نتوانسته به ترکیب برگردد، 6 گله شد. 

البته این تعداد گل برای مهاجمی که در بیشترین بازی های فصل در ترکیب ثابت بوده آمار قابل توجهی به شمار نمی‌رود، اما می‌تواند شروع خوبی برای یک مهاجم جوان باشد که تازه راهش را در لیگ برتر آغاز کرده و مورد توجه امیر قلعه‌نویی هم قرار دارد.

سحرخیزان برای ثبت این گل از پاس دقیق و تماشایی یامگا که مدافعین حریف را کنار زد، نهایت استفاده را برد و در موقعیت تک به تک با سنگربان استقلال خوزستان با یک بغل پای دقیق گل اول مسابقه را ثبت کرد. در ادامه قائم اسلامی خواه هم گل دوم تیمش را وارد دروازه شاگردان پورموسوی کرد، اما ظرف دو دقیقه همه چیز از بین رفت.

دیگر خبرها

  • استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد
  • ترکیب پرسپولیس برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • تیم ملی فوتسال تاجیکستان از سد کره جنوبی گذشت
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • مصاف پاس همدان با تهران یاسا در مریانج