Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی گمرک: تجار تا اطلاع ثانوی از ارسال محموله تجاری به مرز میلک خودداری کنند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گمرک ، سید روح‌اله لطیفی افزود: پس از بروز درگیری محدود در ده کیلومتری گمرک میلک در استان سیستان و بلوچستان و استقرار نیرو‌های نظامی در مرز و خروج محموله‌های تجاری، ایمن سازی محوطه و کامیون‌های حامل کالا در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی گمرک گفت: نیرو‌های نظامی کشورمان با اقتدار بر منطقه اشراف کامل دارند و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

لطیفی افزود: ارتش در مرز میلک و اطراف مستقر شده و کامیون‌های حامل کالا نیز با همکاری سازمان‌های مستقر در مرز به سمت نقاط امن و دورتر از نقطه صفر مرزی هدایت شدند و کنترل امور در دست ارتش کشورمان قرار دارد.

وی تاکید کرد: احتمالا تا اطلاع ثانوی پذیرش محموله تجاری در مرز میلک به تعویق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس مرز میلک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونیسف: کشتار کودکان فلسطینی متوقف شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، صندوق کودکان ملل متحد یونیسف با صدور بیانیه‌ای به کشتار کودکان فلسطینی در نوار غزه و کرانه باختری واکنش نشان داد.

یونیسف اعلام کرد که ۳ کودک فلسطینی در حمله اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به طولکرم واقع در کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

همچنین صندوق کودکان ملل متحد بیان کرد که بر اساس گزارش‌های رسیده، دست‌کم ۱۴ کودک فلسطینی دیگر نیز بر اثر حمله‌های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

یونیسف در ادامه این بیانیه تاکید کرد که باید کشتار کودکان فلسطینی متوقف و آتش‌بس فوری در نوار غزه برقرار شود.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۵ کشتار و جنایت دیگر را علیه فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در نتیجه جنایت‌های ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه ۴۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ۷۹ نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

همچنین بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شمار کلی شهیدان حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تا این لحظه به ۳۴۰۹۷ نفر و شمار زخمی‌های این حمله‌ها نیز به ۷۶۹۸۰ نفر افزایش یافته است.

هنوز هزاران نفر دیگر نیز مفقود یا زیر آوار هستند. همچنین بیش از ۷۲ درصد از قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

کد خبر 6084757

دیگر خبرها

  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • افزایش ترانزیت ریلی کالا از گمرک رازی در مرز ایران وترکیه 
  • وجود برخی مشکلات و مسائل موجود در مرز پرویزخان
  • اقتصاد ایران تا اطلاع ثانوی، نفتی، رانتی و دستوری است
  • بیش از پنج میلیارد دلار مبادلات تجاری درمرز رسمی پرویزخان
  • پنج میلیارد و ۷۳۰ میلیون دلار میزان مبادلات تجاری مرز رسمی پرویزخان
  • یونیسف: کشتار کودکان فلسطینی متوقف شود
  • توقیف خودرو حامل گوشت گرم غیر بهداشتی و فاقد مجوز در تویسرکان
  • صادرات اولین محموله تجاری افغانستان به اروپا از طریق خط آهن ایران به ترکیه