Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد مظفری روز پنجشنبه در آیین افتتاح  بازارچه هفتگی "مادرانه"  ویژه زنان کارآفرین در بندرگناوه افزود:  بعد از فراخوان سال گذشته دفتر امور اجتماعی استانداری ، سازمان  مردم نهاد نیمدری سبز  پیشنهاد راه اندازی بازارچه مادرانه را در قالبی طرحی ارائه کرد که  امروز به نتیجه رسید.

وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای فضای مناسب  عرضه تولیدات ودست ساخته های  زنان کار آفرین  یادآورشد:  در بازارچه مادرانه شهر گناوه بیش از ۲۰ بانوی کارآفرین به عرضه محصولات خود  می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری بیان کرد:  امیدواریم با افزایش امکانات بازارچه،  بانوان کارآفرین بیشتری بتوانند از امکانات این مکان برای فروش دست ساخته‌های خود بهره ببرند.

مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت:  محصولات عرضه شده  در این بازارچه دارای تنوع  خوبی است که ۹۵ درصد آن ، تولیدات خود بانوان کارآفرین شهرستان گناوه است.

وی از  استقبال  شهروندان گناوه ای از بازارچه مادرانه  و زحمات سازمان مردم نهاد نیمدری سبز در برپایی آن تقدیر کرد و افزود: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در زمینه راه‌اندازی بازارچه کارآفرینی ویژه بانوان از طرح‌هایی که توسط  سازمان‌های مردم  ارائه شود استقبال و حمایت  می‌کند.

شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها بوشهر استانداری بوشهر اشتغال زایی کارآفرینی گناوه بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر اشتغال زایی بوشهر استانداری بوشهر اشتغال زایی کارآفرینی گناوه بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر استاندار مازندران تکذیب شد

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با تکذیب شایعه تغییر استاندار مازندران گفت: نظر شخص رئیس جمهور به ادامه مدیریت حسینی پور در استانداری مازندران است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار با رد شایعه‌های مطرح شده درباره تغییر استاندار مازندران طی روزهای آینده اظهار داشت: این خبر صحت ندارد و نظر شخص رئیس جمهور به ادامه مدیریت حسینی پور در استانداری مازندران است.

 باقرزاده با تاکید بر اینکه طی روزهای اخیر اظهارنظرهایی مبنی بر احتمال تغییر استاندار مازندران در فضای مجازی منتشر شد بیان کرد: حتی از برخی افراد به عنوان گزینه‌های تصدی کرسی استانداری مازندران نام برده شد‌ه‌ ‌که طی ارتباطی که با دفتر رئیس جمهور داشتیم، هیچ کدام از این خبرها صحت ندارد. 

وی افزود: برنامه‌‌های تدوین شده از ابتدای دولت سیزدهم برای توسعه استان  با سیاست‌های اجرایی حسینی پور به نتیجه خواهد رسید و اکثریت چهره‌های سیاسی استان نیز بر همین موضوع تاکید دارند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار همچنین خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در 2 سال اخیر با حمایت استاندار مازندران در مسیر توسعه استان انجام شده و چشمگیر و اثرگذار است.

وی گفت: نظر رجال‌ سیاسی، جامعه روحانیت و شخصیت‌های اقتصادی و اقشار مختلف مازندران اینست که روند مدیریتی استان تا پایان دولت سیزدهم باید بدون تغییرات ادامه یابد و دولت بنایی برای ایجاد تغییرات ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • تخصیص اعتبارات دولتی برای راه اندازی بازارچه خاص بانوان
  • بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود
  • تصویب اعتبار برای راه اندازی بازارچه‌ محصولات خانگی بانوان
  • تاب‌‌آوری زنانه، قدرت مادرانه
  • مکان یابی ایجاد بازارچه های صنایع دستی بانوان در کشور
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • برپایی بازارچه توانمندی بانوان کارآفرین در آستارا
  • نام پدر از کارت ملی حذف شد!
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان