Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،براساس اعلام مرکز کنترل کیفیت هوا، میانگین ۲۴ ساعت گذشته، کیفیت هوای تهران تا ساعت ۸ صبح، با شاخص ۱۳۳ و میانگین شاخص کیفیت هوا در ١٢ ساعت گذشته با شاخص لحظه‌ای ۱۶۵ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

ذرات معلق و وارونگی به دلیل سرمای هوا علت آلودگی هوای تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلودگی هوا محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران امروز چطور است؟

به گزارش خبرآنلاین، کیفیت هوای شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه نیز همچنان در وضعیت قابل قبول یا همان سالم قرار دارد.

ایرنا در خبری نوشت: به نظر می رسد اردیبهشت ماه نیز برای پایتخت نشینان همچون فروردین همراه با هوای سالم باشد چرا که شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای شهر تهران صبح امروز/ یکشنبه روی عدد ۷۷ و در شرایط قابل قبول یا همان سالم قرار دارد و این درحالیست که ۲۴ ساعت گذشته نیز شاخص کیفیت هوا با قرار گرفتن روی عدد ۷۱ در شرایط سالم سپری شد .

همچنین بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه های سنجش کیفیت هوای شهر تهران تمامی نقاط پایتخت در وضعیت سالم قرار دارد و هیچ نقطه ای از پایتخت ناسالم نیست.

سال گذشته و براساس روز شمار شاخص آلودگی در مجموع ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در پرونده شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

از ابتدای امسال تاکنون، پایتخت نشینان ۵ روز هوای پاک و ۲۷ روز هم هوای سالم استنشاق کردند.

شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897715

دیگر خبرها

  • هوای لامرد، امروز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • تنفس هوای مطلوب در تهران بارانی
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • هوای تهران بارانی و سالم است
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • تهرانی‌ها همچنان هوای مطلوب تنفس می‌کنند
  • هوای تهران در مدار سلامت
  • هوای اصفهان و کاشان برای گروه‌های حساس ناسالم است
  • کیفیت هوای تهران امروز چطور است؟
  • کیفیت هوای مشهد برای گروه‌های حساس ناسالم است