Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@23:52:00 GMT

کلیسایی که با استخوان ۴۰۰۰۰ انسان ساخته شده

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۱۰۹۰

کلیسایی که با استخوان ۴۰۰۰۰ انسان ساخته شده

کلیسای سدلک، کلیسایی ترسناک و عجیب در جمهوری چک است که در تزئینات داخلی این محل از استخوان‌های بیش از ۴۰۰۰۰ انسان که پیش‌تر در محوطه کلیسا به خاک سپرده شده بودند، استفاده شده است. این استودان از مهم ترین مراکز گردشگری چک است و سالانه حدود ۲۰۰ هزار گردشگر از آن بازدید می‌کنند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

دانلود

کد خبر 539140

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلیسا جمهوری چک پایتخت جمهوری چک پراگ گردشگری جاذبه های گردشگری سازمان جهانی گردشگری گردشگری چیست شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواص آب هویج بستنی

آب هویج یک نوشیدنی انرژی بخش است و از خستگی و سستی جلوگیری می‌کند. همچنین برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است و از ابتلا به انواع سرطان پیشگیری می‌کند. خاصیت شادی آوری دارد و برای ساختن استخوان‌های جنین در دوران بارداری مفید است.

به گزارش ایسنا، مصرف چغندر قند یک رژیم غذایی محبوب و صد البته بسیار مفید برای افزایش پلاکت خون است. چغندرقند سرشار از خاصیت آنتی اکسیدانی و هموستاتیک طبیعی (انعقاد کننده خون) است که باعث افزایش تعداد

پلاکت‌ها در طی چند روز مصرف می‌شود. اگر دو یا سه قاشق چای خوری آب چغندر با یک لیوان آب هویج مخلوط شود، پلاکت‌های خون به سرعت رشد می‌کنند. علاوه بر این، به دلیل وجود آنتی اکسیدان‌ها در این مخلوط مقاومت بدن نیز افزایش می‌یابد.

خواص آب هویج بستنی

یکی از مهمترین خواص آب هویج بستنی این است که برای کسانی که طعم آب هویج را دوست ندارند به راحتی می‌توانند آن را بخورند و از فواید بن نظیر آب هویج بهره ببرند. مصرف آب هویج با بستنی باعث می‌شود که ویتامین‌های محلول در چربی مانند ویتامین A بهتر جذب شوند.

برای تقویت استخوان‌ها و تقویت مغز مفید است. یک نوشیدنی اترژی بخش است و از خستگی و سستی جلوگیری می‌کند. برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است و از ابتلا به انواع سرطان پیشگیری می‌کند. خاصیت شادی آوری دارد و برای ساختن استخوان‌های جنین در دوران بارداری مفید است.

دیگر خبرها

  • برای اولین‌بار ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • زرندی‌ها ۴۰۰۰۰ واحد خون اهدا کردند
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • خواص آب هویج بستنی
  • طراحی و تولید نسل جدید داربست‌های ترمیم استخوان
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت