Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@17:09:39 GMT

احمدی: تکدی گری در اصفهان کاهش یابد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۱۲۳۵

احمدی: تکدی گری در اصفهان کاهش یابد

فرماندار اصفهان گفت:باید با همکاری بین بخشی و غربالگری صحیح درصدد کاهش تکدیگری در اصفهان باشیم.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان، با تأکید بر اینکه ما باید مسائل را به درستی بشناسیم و در جهت رفع آنها گام برداریم، اظهار کرد: ما باید به وظایف سازمانی خود در خصوص ساماندهی متکدیان عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تجزیه و تحلیل دقیق و درست از افرادی که در مراکز غربالگری به نوعی نگهداری می‌شوند برای همراه کردن دستگاه‌های ذی مدخل و رفع مشکلات موجود بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: ما باید با همکاری بین بخشی و غربالگری صحیح درصدد کاهش زتکدیگری در اصفهان باشیم.

کد خبر 539309

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرماندار اصفهان محمدعلی احمدی فرمانداری اصفهان فرمانداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر گسترش تعاملات میان ایران و ازبکستان با محوریت استان اصفهان

سفیر ازبکستان در ایران با استاندار اصفهان دیدار و در خصوص گسترش روابط میان ازبکستان و جمهوری اسلامی ایران با محوریت استان اصفهان، گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار با سفیر ازبکستان در ایران که در استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم با توجه به اراده رؤسای جمهور دو کشور بر مبنای گسترش ارتباطات و تعاملات بتوانیم روزهای درخشانی را نسبت به گذشته رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان یکی از مهمترین استان‌های ایران اسلامی است، ادامه داد: این استان در بسیاری از حوزه‌های صنعتی، تولیدی و اقتصادی رتبه نخست کشور را دارد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه اصفهان مهد فرهنگ و هنر است، اظهار کرد: این استان مهد بسیاری از هنرهای اصیل ایرانی است و هنرمندان متعددی در اصفهان زندگی می‌کنند همچنین هنر صنایع دستی اصفهان در کشور و جهان زبانزد است.

مرتضوی گفت: در حوزه علم و فناوری نیز دانشگاه‌های معتبری در اصفهان مستقر هستند همچنین شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و سایر شهرک‌های صنعتی و تولیدی اصفهان ظرفیت‌های بسیار خوبی را در حوزه علم و فناوری دارند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: استان اصفهان در حوزه درمان و پزشکی نیز جایگاه ویژه‌ای دارد به نحوی که بیمارستان‌های ما میزبان گردشگران سلامت هستند.

مرتضوی گفت: استان اصفهان می‌تواند نقش ویژه‌ای در تعاملات میان دو کشور که مورد تأکید رؤسای جمهور ایران و ازبکستان است ایفا کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ما در رتبه هجدهم تعاملات بین‌المللی و تجاری کشور ازبکستان هستیم که لازم است با تعاملات بیشتر زمینه گسترش همکاری‌ها به خوبی شکل بگیرد.

استاندار اصفهان گفت: فراهم کردن زمینه همکاری اتاق بازرگانی ازبکستان با اتاق بازرگانی اصفهان می‌تواند شرایط مناسبی را جهت گسترش ارتباطات و تعاملات ایجاد کند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: هفته آینده اصفهان میزبان رؤسای اتاق‌های بازرگانی کشورهای آسیایی است از این رو زمینه مناسبی جهت ایجاد روابط و تعاملات تجاری و اقتصادی فراهم خواهد شد و این موضوع مورد تأکید ما است.

برگزاری کنفرانس ویدئویی میان تولیدکنندگان ازبکستان و اصفهان

فرید الدین نصریوف سفیر ازبکستان در جمهوری اسلامی ایران نیز در این گفت‌وگو ابراز کرد: اصفهان نخستین شهر ایران نیست که از آن بازدید می‌کنم اما علاقه من به اصفهان زیبا هیچ‌گاه از قلبم بیرون نخواهد رفت.

وی ادامه داد: روز گذشته بازدید و گفت‌وگوی خوبی در اتاق بازرگانی اصفهان داشتم و با تولیدکنندگان بزرگ اصفهان آشنا و متوجه شدم که تمایل دارند با ازبکستان همکاری و تعامل داشته باشند.

سفیر ازبکستان در جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: سال گذشته مبادلات کالایی میان ازبکستان و ایران بیش از ۵۰۰ میلیون دلار بوده است اما با تعامل رؤسای جمهور دو کشور برنامه‌ریزی شده تا این رقم به بیش از یک میلیارد دلار برسد.

وی ادامه داد: امیدواریم در این تعاملات اصفهان نقش‌آفرینی مؤثری داشته باشد.

سفیر ازبکستان در جمهوری اسلامی ایران گفت: اولویت ما این است که کنفرانس ویدئویی با حضور تولیدکنندگان اصفهان و ازبکستان برگزار کنیم و من شخصاً رابط این تعامل خواهم بود.

وی اظهار کرد: امیدوارم همکاری میان دو کشور با محوریت اصفهان روز به روز بیشتر شود و ما در راستای ایجاد این همکاری تلاش خواهیم کرد.

سفیر ازبکستان در جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: آمادگی برقراری ارتباط و گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران و استان اصفهان هستیم.

کد خبر 747489

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • تأکید بر گسترش تعاملات میان ایران و ازبکستان با محوریت استان اصفهان
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد