Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@07:59:34 GMT

نوراللهی با شباب الاهلی تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۱۲۹۴

نوراللهی با شباب الاهلی تمدید کرد

به گزارش روز پنجشنبه گروه اخبار ورزش ایرنا، احمد نوراللهی که در پایان فصل بیست و یکم لیگ فوتبال ایران از تیم پرسپولیس جدا شده بود و با تیم شباب الاهلی به توافق رسید درخشش خیره کننده‌ای در این تیم داشت و در نهایت مسوولان این باشگاه را مجاب به تمدید قرارداد کرد. 

 سایت «منبر الامارات» با تایید خبر تمدید قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی نوشت این باشگاه به خاطر عملکرد درخشان احمد نوراللهی هافبک ایرانی اش تصمیم گرفت قرارداد این بازیکن را برای فصل آینده تمدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 در تیم شباب الاهلی امارات یک ایرانی دیگر توپ می‌زند. مهدی قایدی مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال نیز با قراردادی پنج ساله در خدمت این تیم است.

تیم شباب الاهلی امارات در فصل ۲۰۲۲ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در سید دوم حضور دارد و احتمال تقابل آن با یکی از تیم‌های ایرانی وجود دارد.

نوراللهی و قایدی بازیکنان این تیم اکنون عضو تیم ملی فوتبال ایران هستند. تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اکنون با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه A قرار گرفته است. ایران از ۶ بازی موفق به کسب پنج برد و یک تساوی شده است. 

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا احمد نوراللهی پرسپولیس جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شباب الاهلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا احمد نوراللهی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا احمد نوراللهی پرسپولیس جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شباب الاهلی شباب الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین

تیم ملی چین در سومین بازی مقدماتی جام جهانی مقابل سنگاپور به برتری چهار بر یک دست یافت تا برانکو و همکارانش در کادر فنی نخستین برد خود را در تیم جدید جشن بگیرند.

برانکو در کادر فنی چین هم همه آن مربیانی که در پرسپولیس و تیم ملی عمان همراهش بودند را کنار خود دارد. یکی از این مربیان فرزاد حبیب اللهی آنالیزور و مربی سابق پرسپولیس است که حالا بیش از هشت سال است که کنار ایوانکوویچ کار کرده و نسبت به خصوصیات اخلاقی و فنی او آشنایی کامل دارد. برانکو هم نسبت به این دستیار ایرانی‌اش اعتماد کامل دارد و بعد از حضور در پرسپولیس و عمان در چین نیز از دانش او استفاده می‌کند.

حبیب اللهی در پایان دیدار با سنگاپور در کنار برانکو، مارکو استیلینوویچ و بازیکنان تیم ملی چین برد شیرینشان را مقابل هواداران جشن گرفتند تا بعد از ناکامی در جام ملت‌ها آنها برای صعود به جام جهانی امیدوار شوند. 

تیم ملی چین در حال حاضر ۷ امتیازی است و بعد از کره جنوبی در رده دوم جدول قرار دارد. دو بازی خردادماه برای برانکو و تیمش که به ترتیب در خانه مقابل تایلند و سپس در خانه کره جنوبی برگزار خواهد شد برای صعود این تیم به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ اهمیت زیادی دارد.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟
  • احمدنور سوژه الوحده برای رویارویی با تیم سابق
  • گفتگو با خاص ترین بازیکن ایرانی ساکن ایتالیا
  • محمدجواد معنوی نژاد در ایتالیا ماندگار شد