Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@05:28:22 GMT

پیش‌بینی قیمت دلار امروز پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۱۳۱۲

پیش‌بینی قیمت دلار امروز پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰

فرارو- قیمت دلار در بازار آزاد امروز پنجشنبه یازدهم آذر احتمالا روند آرام روز‌های گذشته را ادامه می‌دهد و منتظر مشخص شدن تکلیف پرونده مذاکرات وین می‌ماند. با این حال، وقایع معاملات پشت‌خطی شانس افزایش جزئی نرخ اسکناس آمریکایی را در خرید و فروش‌های ابتدایی امروز بیشتر نشان می‌دهد.

به‌گزارش فرارو؛ دلار هشت روز پیش قدم به کانال ۲۹ هزار تومان گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افت و خیز اسکناس آمریکایی از آن زمان تا الآن در نیمه اول محدوده ۲۹ هزار تومان ادامه داشته و به‌نظر می‌رسد حرکت بعدی بازار به خروجی جلسات امروز و فردا هتل کوبورگ گره خورده است. حسین امیرعبداللهیان شب گذشته در توئیتر از محتمل بودن یک توافق خوب خبر داد اما معامله‌گران عمده با بالا بردن قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی به جوسازی ادامه دادند و کاری به این حرف‌ها نداشتند.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد چهارشنبه دهم آذر نوسان محدودی داشت. اسکناس آمریکایی روز گذشته در قدم اول معاملات ابتدایی را با افزایش ۱۰۰ تومانی آغاز کرد و از ۲۹ هزار و ۱۷۰ تومان به ۲۹ هزار و ۲۷۰ تومان رسید. قیمت دلار در ادامه روز برای رقم‌های بالاتر مشتری نداشت و مجبور به عقب‌نشینی شد. نهایتا خرید و فروش‌های چهارشنبه در بازار آزاد با رقم ۲۹ هزار و ۲۲۰ تومان صورت گرفت. همزمان با افزایش ۵۰ تومانی دلار آزاد طی روز چهارشنبه، یورو نیز به همین اندازه افزایش قیمت پیدا کرد و ۳۳ هزار و ۲۱۰ تومان به‌فروش رسید. درهم امارات ۲۵ تومان گران شد و هفت هزار و ۹۶۵ تومان قیمت خورد، اما در بازار طلا، سکه امامی با کاهش ۳۰ هزار تومانی ۱۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان داد و ستد شد.

قیمت دلار در بازار آزاد

روز سه‌شنبه

روز چهارشنبه

میزان تغییرات

۲۹ هزار و ۱۷۰ تومان

۲۹ هزار و ۲۲۰ تومان

۵۰ تومان افزایش

قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی ملی چهارشنبه دهم آذر ۱۵۰ تومان گران و ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه شد. بانک‌مرکزی روز گذشته با رصد وقایع بازار و رشد ۱۰۰ تومانی دلار آزاد، نرخ دلار دولتی را ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه به همین اندازه افزایش داد. صبح دیروز تابلو صرافی‌های منتخب برای اسکناس آمریکایی رقم ۲۶ هزار و ۵۵۰ تومان را نمایش می‌دادند و این عدد حوالی ظهر به ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان تغییر کرد. یعنی چیزی حدود دو هزار و ۶۰۰ تومان کمتر از بازار آزاد. چهارشنبه، خرید سهمیه ارزی سالانه هر ایرانی از صرافی ملی (دو هزار و ۲۰۰ دلار) حدود پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کمتر از بازار آزاد تمام می‌شد.

قیمت دلار در صرافی ملی

روز سه‌شنبه

روز چهارشنبه

میزان تغییرات

۲۶ هزار و ۴۶۲ تومان

۲۶ هزار و ۶۱۷ تومان

۱۵۵ تومان افزایش

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی روز چهارشنبه افت و خیز چشمگیری نداشت. معامله‌گران عمده، صبح دیروز دلار فردایی را حول‌وحوش ۲۹ هزار و ۲۵۰ تومان قیمت گذاشتند. این رقم در پایین‌ترین سطح خود به ۲۹ هزار و ۱۵۰ تومان رسید اما از ساعت هشت شب همزمان با اتمام معاملات رسمی، قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی از سطح بازار آزاد یعنی محدوده ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان فراتر رفت. به‌طوری که آخرین معامله فردایی دلار با رقم ۲۹ هزار و ۳۰۰ تومان انجام شد؛ ۱۰۰ تومان بیشتر از بازار آزاد. اگر اسکناس آمریکایی سیگنال معاملات پشت‌خطی را جدی بگیرد، می‌توانیم با شروع خرید و فروش‌های امروز پنجشنبه یازدهم آذر شاهد افزایش جزئی قیمت دلار آزاد باشیم وگرنه تدام احتیاط در بازار تا زمان مشخص شدن پرونده مذاکرات هتل کوبورگ ادامه خواهد داشت.

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

شروع معاملات

کف قیمت

سقف قیمت

نوسان

۲۹ هزار و ۲۴۰ تومان

۲۹ هزار و ۱۵۰ تومان

۲۹ هزار و ۳۰۰ تومان

۲۹ هزار و ۳۰۰ تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت دلار معاملات پشت خطی صرافی ملی قیمت دلار در معاملات پشت خطی قیمت دلار در بازار آزاد اسکناس آمریکایی تومان ۲۹ هزار روز چهارشنبه هزار تومان صرافی ملی ۲۶ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار | سکه ۲ میلیون تومان کاهش یافت

به گزارش جام جم آنلاین، محمد کشتی آرای در گفتگو با تسنیم درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: دیروز بعد از التهابات اول صبح بازار و روند صعودی قیمت‌ها با شروع داد و ستد‌ها و معاملات بازار طلا و ارز با سیر نزولی همراه شد.

وی با اشاره به افزایش ۵ دلاری قیمت جهانی طلا در روز جاری، گفت: با این حال با تعدیل قیمت ارز نسبت به دیروز و کاهش حدودا ۶ هزار تومانی دلار، طلا و سکه نیز در بازار کاهشی شده است.

این فعال بازار طلا ادامه داد: صبح دیروز دلار ۷۰ هزار تومان هم شده بود، ولی هم اکنون در کانال ۶۴ و ۶۵ هزار تومان در معامله است. همین موضوع باعث شده تا قیمت سکه طرح قدیم نسبت به دیروز دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه طرح جدید نیز دو میلیون تومان کاهش داشته باشد.

کشتی آرای همچنین گفت: قیمت سکه طرح قدیم هم اکنون ۴۰ میلیون تومان، سکه طرح جدید ۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و نیم سکه و ربع سکه هر کدام با یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به معاملات پایانی دیروز به ترتیب به ۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده اند. ضمن اینکه سکه گرمی هم با ۶۰۰ هزار تومان کاهش به ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است

وی همچنین گفت: قیمت هر میقال طلای ۱۷ عیار از ۱۶ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان در معاملات پایانی دیروز به ۱۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان کاهش یافته است یعنی بیش از یک میلیون و ۳۰ هزار تومان ارزش هر مثقال طلا کاهش یافته است طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش حدودا ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به سه میلیون و ۶۶۶ هزار تومان رسیده است.

این فعال بازار طلا با تاکید براینکه حباب سکه همچنان حدود ۷ میلیون تومان است پیش بینی کرد در روز‌های آینده حباب سکه کاسته شود چرا که دادوستد‌ها و معاملات بازار که دیروز تقریبا متوقف شده بود امروز از سر گرفته شده و بازار به ثبات رسیده است.

دیگر خبرها

  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / سکه بهار کاهشی شد
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت جهانی طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / تتر کاهشی شد
  • پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
  • نوسانات طبیعی در بازار طلا
  • کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار | سکه ۲ میلیون تومان کاهش یافت