Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین کشور در حاشیه افتتاح کارگاه چرخ خیاطی تولید پوشاک نظامی و صنعتی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ما ظرفیت‌های فراوانی درون کشور برای حل مشکلات اقتصادی داریم که با برنامه ریزی درست میتوان این ظرفیت‌ها را به میدان آورد و بر مشکلات غلبه کرد.

وی افزود: امروز در اهواز شاهد افتتاح کارخانه تولید پوشاک صنعتی هستیم که در مسیر اقتصاد مقاومتی مردم سالار فعالیتش از یک چرخ خیاطی آغاز و با حمایت بسیج سازندگی خوزستان امروز به یک کارخانه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج مستضعفین کشور گفت: این الگوسازی به ما نشان می‌دهد که ما در موضوعات مختلف اقتصادی با تمرکز بر تولید و با به میدان آوردن همه ظرفیت‌ها میتوانیم بر مشکلات چیره شویم.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات بسیج الگوسازی در میدان اقتصادی اقتصاد مقاومتی مردم سالار است که الحمدالله خوزستان در این امر پیشتاز بوده و برنامه سازمان بسیج هم پشتیبانی جدی‌تر، موثرتر و وسیع‌تر از کارگاه‌های اقتصادی مردم پایه است.


سلیمانی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا مردم بویژه جوانان بتوانند در عرصه اقتصاد مقاومتی مردم سالار نقش آفرینی کنند تا شاهد کاهش مشکلات اقتصادی باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج کشور ظرفیت های اقتصادی اقتصاد مقاومتی مردم سالار اقتصاد مقاومتی مردم سالار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 

مدیرعامل موسسه راوینو با اشاره به لزوم توجه به ظرفیت های تولیدی مردم پایه، به شکل‌گیری زنجیره تولیدات مردمی براساس آثار ارسالی به جشنواره‌هایی مانند جشنواره مدرسه عشق تصریح کرد: حضور موسسه راوینو در جشنواره مدرسه عشق، براساس یک ماموریت و همچنین دغدغه فراگیر رقم خورد که بخش اعظم آن معطوف به ساماندهی  و به میدان آوردن ظرفیت های مردمی است. 

سلمان نصیری، مدیرعامل موسسه شتاب دهنده راوینو در اختتامیه جشنواره مدرسه عشق با تأکید بر این مطلب که ساماندهی  و به میدان آوردن ظرفیت‌های مردمی مهمترین عامل جهش تولید به‌ویژه تولید محتوای فاخر است اظهار کرد:  بسیاری از استعدادها و ظرفیت‌ها در پایان هریک از جشنواره‌ها به فراموشی سپرده شده و یا بهره‌برداری مناسبی از آنها نمی‌شود. 

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری پیرامون لزوم جهش تولید با مشارکت مردمی، می‌توان از درون همین ظرفیت‌های موجود در جشنواره‌هایی مانند« مدرسه عشق»، با ایجاد بستری برای عرضه تولیدات؛ شرایط ایده آلی را برای توسعه و رونق کسب و کارهای محتوایی فراهم ساخت.

مدیر عامل مؤسسه راینو به مهجور واقع شدن برخی از تولیدات در رویدادها و جشنواره‌های مردمی اشاره و  تأکید کرد: اغلب جشنواره‌ها حول محور مساله تصویر و مولتی مدیا  برگزار می‌شوند و کمتر به حوزه صوت، پادکست و یا متن توجه می‌شود، این در حالی است که بسیاری از تولیدات فاخر از درون همین متون قوی شکل می‌گیرند.

نصیری ادامه داد:  اگر بازار مستعدی برای نمایش و عرضه محتوای نوشتاری و صوتی فراهم شود تا تولیدکنندگان فیلمنامه، مستند و... از این محتوا  بهره‌مند شوند طبعیتا آثار تولیدی از نظر کیفی، ارتقاء یافته در نتیجه شاهد رشد بازار کسب وکار در حوزه صوت و متن نیز خواهیم بود.

سلمان نصیری همچنین به لزوم ایجاد بازاری مطمئن برای توسعه کسب و کارهای محتوایی تأکید و  بیان کرد: عدم وجود بازاری مطمئن و همچنین ایجاد چرخه عرضه و تقاضایی مکانیزه در حوزه تولیدات محتوایی موجب شده تا بسیاری از آثار قابل عرضه صرفا در آرشیو جشنواره‌ها خاک بخورند. بنابر این به منظور جلوگیری از این روند، نیازمند ارائه پلتفرمی با قابلیت ایجاد چرخه ارزش آفرین محتوایی هستیم در همین راستا موسسه راوینو با توجه به توان فنی و همچنین بازارشناسی تدقیقی شرایطی را فراهم ساخته تا آثار جشنواره‌هایی مانند «مدرسه عشق» و سایر رویدادهایی که قابلیت عرضه به بازار خرید و فروش را دارند، به کسب و کارهایی پایدار برای تولیدکنندگان محتوا تبدیل شوند تا ان شاء الله  در آینده در عرصه های منطقه‌ای و بازارهای دلاری حضور یافته و تولیدات خود را ارائه دهند.

گفتنی است، موسسه راوینو، مرکز بین المللی توسعه محتوا است که ضمن ایجاد زنجیره کسب و کارهای محتوایی با استفاده از ظرفیت های مردمی، در توسعه کمی و کیفی محتوا نیز به عنوان یک شتاب دهنده فعالیت می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • پیش‌شرط‌های مردمی‌سازی اقتصاد ایران
  • الگوی حکمرانی تولید تدوین شود/ اگر به مردم میدان داده شود جهش تولید اتفاق می‌افتد
  • افزایش تعاونی‌ها به حل مشکلات استان‌ها کمک می‌کند
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • جهش تولید و رونق حمل‌ ونقل دریایی ارتباط مستقیم دارند
  • آزادسازی ۹۰ هکتار زمین راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • مشارکت مردم حلقه مفقوده اقتصاد