Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از مسوولان و معتمدین شهر سریش آباد(از توابع شهرستان قروه)، اظهار داشت: اجرای طرحهای عمرانی و اقتصادی زیر بنایی استان باید برحسب نیازهای واقعی مردم انجام شود و پروژه هایی که شاخص های توسعه استان را ارتقا می بخشد در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: شهر شهید پرور سریش آباد همواره در بسیاری از عرصه های مختلف انقلاب اسلامی مشارکت گسترده ای داشته و وفاداری خود را به نظام و ولایت نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان تاکید کرد: در این راستا مردم غیور و انقلابی سریش آباد مستحق برخورداری از خدمات مناسب هستند و امیدواریم با همت مردم و مسوولان هر چه بیشتر شاهد توسعه همه جانبه آن باشیم.

زارعی کوشا ضمن قدردانی از کارهای انجام شده توسط دولت های گذشته، یادآور شد: با وجود همه اقدامات صورت گرفته هنوز در بسیاری از شاخص ها از جمله در بیکاری و سرانه درآمد مردم با میانگین کشوری فاصله زیادی داریم و باید همه با تمام توان برای کاهش این مشکلات کوشش کرد.

وی اضافه کرد: با وجود تحریم های ظالمانه علیه انقلاب اسلامی و تنگناهای اقتصادی کشور قطعا در استان تلاش خواهد شد تا با همراهی مردم و مسوولان مسیر توسعه استان شتاب گیرد.

استاندار کردستان با بیان اینکه علیرغم همه ظرفیت های خدادادی استان هنوز این پتانسیل ها به درستی در جهت توسعه استان استفاده نشده است، افزود: در انتصابات مدیران به دنبال شایسته سالاری هستیم و افراد توانمند و موفق در سیستم مدیریتی استان بکارگیری می شوند.

زارعی کوشا ادامه داد: با برنامه ریزی و رایزنی‌های انجام شده در آینده نزدیک هلدینگ اقتصادی مشترک بین استان های مرزی غرب کشور و استان های اقلیم کردستان عراق راه اندازی و از این ظرفیت برای تحقق اهداف توسعه پایدار استان استفاده خواهد شد.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

برچسب‌ها اسماعیل زارعی کوشا کردستان توسعه اقتصادی سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسماعیل زارعی کوشا کردستان توسعه اقتصادی اسماعیل زارعی کوشا کردستان توسعه اقتصادی سنندج زارعی کوشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت طرح‌های مدیریت صنعتی به حوزه‌های جدید اقتصادی وارد می شوند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از ایدرو، بابک احمدی در مراسم گرامیداشت پنجاه و سومین سالگرد تاسیس شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی (IPMI) با اشاره به اینکه IPMI یکی از شرکت‌های با سابقه در حوزه اجرای طرح صنعتی در ایران به شمار می‌رود، اظهار داشت: شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران اگرچه از اواخر دهه ۷۰ شمسی درگیر پروژه‌های نفتی بوده است، اما این وجه تنها تخصص این شرکت محسوب نمی‌شود.

رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) خاطرنشان‌کرد: شرکت IPMI با توجه به سابقه و ظرفیت خوب مهندسی اش، باید در دوره جدید فعالیت‌های خود در کنار پروژه‌های نفتی به حوزه‌های متنوع دیگر همچون انبوه سازی مسکن، احداث خطوط راه آهن و مترو، طرح‌های تغییر اقلیم و ... ورود کند.

معاون وزیر صمت به امکان استفاده از توانمندی شرکت طرح‌های مدیریت صنعتی در اجرای طرح‌های ملی اشاره و ابراز امیدواری کرد: IPMI با ورود به حوزه‌های جدید همچنان در مسیر توسعه صنعتی، ایجاد اشتغال و خلق ثروت ملی گام بردارد.

در این مراسم وحید خاوئی مدیرعامل شرکت IPMI در سخنانی کوتاه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این شرکت در سال ۱۴۰۳ ارائه کرد.

شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران (IPMI) از جمله شرکت‌های تابعه ایدرو است که در حوزه‌های اکتشاف و تولید، پروژه‌های پالایشگاهی، پتروشیمی، طرح‌های زیست محیطی، پروژه‌های صنایع معدنی و نیروگاهی فعالیت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • شرکت طرح‌های مدیریت صنعتی به حوزه‌های جدید اقتصادی وارد می شوند
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم
  • سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان در راستای امنیت پایدار می‌کوشد
  • اجرای ۱۰۰۰ پروژه توسعه محلی در یک‌سال/ حمایت، نظارت و نقد شهرداری در کنار هم باشد
  • مردمی‌سازی واقعی تولید کلید حل مشکلات اقتصادی
  • قطار وعده‌ ها برای اتصال چهارمحال و بختیاری به خط ریلی!
  • قطار وعده‌ها برای ساخت راه‌آهن در چهارمحال و بختیاری