Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@14:29:15 GMT

حسین زمان را تنها نگذارید

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۱۳۴۵

حسین زمان را تنها نگذارید

شهید «محمدی باغملایی» در قسمتی از وصیت نامه خود آورده است: امام حسین زمان را تنها نگذارید و گوش به حرف منافقین و گروهک های منحرف ندهید که خسرالدنیا و الاخره می شوید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «شهید» شاهد شهود عرفانی شده و نقش خوبی‌ها را در چهارفصل گیتی نمایان کرده است. او چشم ستارگان آسمان را روشن و ققنوس هشت جنت در هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشوده و فرشتگان را نوازشگر روح ناب خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر فرزانه انقلاب، بارها در بیاناتشان به این نکته اشاره داشته‌اند که «وصیت نامه شهدا را بخوانید…» این توصیه در کلام گهربار حضرت امام خمینی (ره) نیز دیده می‌شود. در این مجال فرصتی دست داده تا مروری داشته باشیم بر گزیده‌ای از وصیت نامه شهدا:

وصیتنامه شهید «محمدی باغملائی»

«بسم الله الرحمن الرحیم

در کمال صحت و سلامت این وصیتامه را می‌نویسم. «اشهد ان لا اله الله و اشهد آن محمد رسول الله واشهد و ان علیا و اولادها المعصومین حجه الله والعصر آن الانسان لفی خسر الا الذین آمنوا و عملو الصالحات و تواصوا بالحق وتواصوا بالصبر».

خدمت پدر و مادر و خانواده ام سلام امید است از دوری من گران نباشید، می دانم از دست دادن فرزند برایتان سخت است؛ اما چه می‌شود کرد من تا کی می‌توانم ببینم تشییع جنازه برادران همسنگرانم باشم و گوشه منزل به استراحت بپردازم.

پدر و مادرم خیلی زحمت برایم کشیدید. و من کوچک‌ترین دینی در مقابل زحمات چند ساله و شبانه روزی شما نتوانستم انجام بدهم. امیدوارم بخاطر خدا و قرآن را که مرا ببخشید چون من یک امانتی بودم در نزدیکی شما قرار داشتم هر وقت کسی خواسته بود هر وقت خواسته امانتش را جائی بگیرد من می‌توانم و لذت می برم شما نباید ناراحت شوید.

پدر و مادرم و همسرم و فرزندانم از اینکه نتوانستم فردی لایق برای شما باشم عذر می‌خواهم تنها خواهشی که دارم این است که امام حسین زمان را تنها نگذارید و گوش به حرف منافقین و گروهک‌هایی منحرف ندهید که خسرالدنیا و الاخره می شودید.

فرزندان من در راه اسلام و قرآن تا می‌توانم راهنمایی کنید بعداز من پدر و برادرم بعداز من وکیل و قیم هستند و هر دستوری که اسلام و مکتب می‌دهد رفتار کنند اگر خدا از بنده گنهکارش راضی شد.

مرا نزدیک همسرانگران در بهشت صادق دفن کنید از قول حق از همه برادران و خواهرانانی که واقعی برگردنم بخواهید تا مرا ببخشند.

بدهی به هیچکس ندارم و طلبکاری‌هایم پدرم در جریان است. و اگر مسلمانی ادعائی کرد با دلیل بپردازید. پدرم و همسر و فرزندان و برادران و خواهرانم و اقوام و اقارب و برادران مومن و انقلابیم خداحافظی می‌نمایم.

کد خبر 539312

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلام شهید دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس شهدای هشت سال دفاع مقدس وصیت نامه شهدا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ ۴ رزمندهٔ شهید حزب‌الله در حمله رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان امروز از شهادت ۴ تن از نیروهای خود طی حملات ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داد.

دیگر خبرها

  • مادر شهیدان حسین و مهدی با خدا قمصری درگذشت
  • فیلم/ تشییع شهید حزب الله «شهید وحید عاملی» در رمادیه
  • مادر برادران شهید آزادی تا خانه ابدی اش بدرقه شد
  • عکس/ ۴ رزمندهٔ شهید حزب‌الله در حمله رژیم صهیونیستی
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش/ واکنش‌های متفاوت مردم در برخورد با همسر شهدا
  • برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود
  • زمان مراسم تشییع شهید «نجاتی نیا» در گرگان اعلام شد
  • بررسی فیلم «مصلحت» و نقد «حسینیه معلی» در شماره فروردین مجله خیمه
  • چطور می‌توانم در ماه رمضان وزن کم کنم؟