Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش در بازدید از پروژه‌های عمرانی نیروی زمینی ارتش در کرمان گفت: لبخند رضایت کارکنان خدوم ارتش، تضمین کننده دنیا و آخرت فرماندهان و سایر دست اندرکاران پروژه‌های عمرانی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در حاشیه بازدید از پروژه‌های منازل سازمانی و چند پروژه عمرانی کرمان با اشاره به مشکلات متعدد تامین مسکن در وضعیت کنونی جامعه گفت: حرکت بزرگی که در ارتش صورت گرفته است، یک حرکت جهادی و کم سابقه است که می‌تواند یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کارکنان که تامین مسکن است را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: لبخند رضایت کارکنان خدوم ارتش، تضمین کننده دنیا و آخرت فرماندهان و دست اندرکاران این پروژه‌ها است.

فرمانده کل ارتش، استفاده از جوانان و مهندسان ایرانی را از دیگر ویژگی‌های پروژه‌های در حال ساخت ارتش دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از مهندسان داخلی علاوه بر اشتغال زایی برای جوانان، حرکتی است در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در گام دوم انقلاب اسلامی بر استفاده از جوانان و متخصصان در فعالیت‌های بزرگ و مهم تاکید داشتند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ما در ارتش از همرزمان بی نظیری برخوردار هستیم، تاکید کرد: نیروی انسانی یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم در ارتش است، با تمام مشکلاتی که وجود دارد، اما ما از همکاران بی نظیری برخوردار هستیم.

موسوی ادامه داد: در حوزه تجهیزات به قابلیت و پیشرفت‌های مهمی دست یافته‌ایم، اگر چه نمی‌توان همه کار‌های انجام شده را به همگان نشان داد، ولی در حوزه هوانیروز، پهپاد و... پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را داشته ایم که نشان دهنده آن است که مفهوم کامل مدیریت جهادی در حال حاضر در ارتش در حال اجرا است.

امیر سرلشکر موسوی همچنین با حضور برسر مزار شهید سپهپد حاج قاسم سلیمانی به نیابت از همه همرزمان ارتش به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تجهیزات ارتش مسکن پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه

آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و و پایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیرو‌های مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیرو‌های مسلح که با تدبیر شایسته و همافزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: به دلاور مردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیرو‌های مسلح را میسر ساختهاند، صمیمانه قدردانی میکنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • کناره گیری قریب الوقوع فرمانده منطقه مرکزی ارتش اسرائیل