Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز خراسان رضوی تحت تاثیر سامانه ناپایدار جوی که با وزش تندباد، افزایش ابر و بارش‌های باران و برف همراه است، قرار خواهد گرفت که این سامانه بارشی در روز شنبه هفته آینده به تدریج از خراسان رضوی خارج خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این بارش‌ها از نواحی شمالی خراسان رضوی آغاز شده و برای روز جمعه بیشتر مناطق استان را فراخواهد گرفت که طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی، مشهد عصر روز جمعه شاهد بارش باران و برف خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به کاهش ۱۵ درجه‌ای دما در خراسان رضوی طی روز‌های آینده ادامه داد: بیشینه دمای امروز مشهد ۱۲ درجه سانتی گراد پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

اثمری بیان کرد: بیشنیه دمای هوای مشهد برای روز شنبه آینده به ۷ درجه خواهد رسید، کمینه دمای هوای مشهد نیز طی این مدت از ۹ به صفر درجه کاهش خواهد یافت.

او تصریح کرد: تربت حیدریه با کمینه دمای ۳ درجه سانتی گراد و سرخس با بیشینه دمای ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند؛ بیشترین شدت وزش باد نیز طی این مدت در سرخس و ۷۹ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام//ت. ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی خراسان رضوی بیشینه دما خراسان رضوی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاله زار سردترین ایستگاه کشور 

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: برای امروز جوی نسبتاً آرام و پایدار در سطح استان پیش بینی می‌شود؛ اما از فردا ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار باران در نیمه غربی، برخی مناطق شمالی، مرکز و جنوب غرب استان دور از انتظار نیست.
 
 
وی افزود: برای هفته جاری افزایش ابر پدیده غالب جوی در سطح استان است و از روز سه شنبه نیز فعالیت سامانه بارشی نه چندان قوی در سطح استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: از لحاظ دمایی نیز افزایش دما را شاهد هستیم. 
 
 راستی گفت: کهنوج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۳ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

راستی بیان داشت: لاله زار سردترین ایستگاه کشور با ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • لاله زار سردترین ایستگاه کشور 
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان