Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@16:05:46 GMT

سرعت وزش باد در پری به ۸۳ کیلومتر بر ساعت رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۱۵۱۲

سرعت وزش باد در پری به ۸۳ کیلومتر بر ساعت رسید

حسین سلطانی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی مدت یاد شده سرعت وزش باد در خیرآباد از توابع شهرستان سلطانیه به میزان ۷۶، خدابنده ۷۲، سجاس از توابع شهرستان خدابنده،  دندی از توابع شهرستان ماهنشان و ارمغانخانه در شهرستان زنجان ۶۵، شهرستان سلطانیه و زرین رود از توابع شهرستان خدابنده ۶۱، حلب در شهرستان ایجرود ۵۸ و شهرستان زنجان و صائین قلعه از توابع شهرستان ابهر ۵۰ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه امروز بعدازظهر نیز وزش باد نسبتا شدید شروع خواهد شد و میزان دما نیز کاهش می یابد، اظهار داشت: صبح امروز هوای زنجان قسمتی ابری تا ابری و بعداز ظهر نیز با رگبار باران و احتمال وقوع رعد و برق و در ارتفاعات و مناطق سردسیر نیز ریزش برف پش بینی می شود.

سلطانی، تصریح کرد: این سامانه بارشی روز جمعه /۱۲ آذر ماه/ از استان زنجان خارج خواهد شد و تا یکشنبه /۱۴ آذر ماه جاری/ شرایط آب و هوایی این استان به شکل پایدار خواهد بود اما سرما و یخبندان صبحگاهی را طی این مدت شاهد خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان زنجان گفت: بر اساس داده های ایستگاه های هواشناسی استان در ۲۴ ساعت گذشته، گیلوان با ۲۹ درجه سانتیگراد گرمترین و گرماب با  ۲ درجه سانتیگراد سردترین نقاط این استان بودند. 

سلطانی افزود: در زمان حاضر میزان دمای هوای شهر زنجان (مرکز استان) ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۵ درجه سانتیگراد کاهش نشان می دهد.

در حال حاضر استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز بطور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقرند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا اداره کل هواشناسی زنجان زنجان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا اداره کل هواشناسی زنجان زنجان تغییرات آب و هوا اداره کل هواشناسی زنجان زنجان سازمان هواشناسی توابع شهرستان درجه سانتیگراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت سیلاب و آبگرفتگی معابر در شهر درگهان از توابع شهرستان قشم

دریافت 40 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اثر فعالیت سامانه بارشی جدید الورود به استان هرمزگان، آبگرفتکی‌هایی در بخش‌هایی از استان به ویژه شهر درگهان از جزیره قشم به وقوع پیوسته است.

کد خبر 6080225

دیگر خبرها

  • وضعیت سیلاب و آبگرفتگی معابر در شهر درگهان از توابع شهرستان قشم
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • امروز وزش باد، خیزش گرد و خاک را در برخی مناطق قم به همراه دارد
  • زنجان گرمتر می شود
  • لایروبی بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد در سال گذشته
  • احتمال بارش خفیف باران در زنجان
  • زنجان بارانی می‌شود
  • ثبت توفان با سرعت ۱۰۸ کیلومتر تا بارش‌ها طی هشدار هواشناسی سمنان
  • افزایش سرعت باد به بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت در مناطق دریایی، ۲۶ فروردین
  • ارتفاع بارش در مولتان از توابع مهرستان به ۴۲.۵ میلی‌متر رسید