Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنج شنبه همزمان با صدمین سالگرد شهادت «میرزا کوچک جنگلی» صبحگاه مشترک با حضور جمعی از نیروهای مسلح گیلان بر سر مزار این روحانی مبارزه برگزار شد.

قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل از جمله برنامه‌های این صبحگاه مشترک بود.

همچنین با حضور مسئولان استانی یادمان شهدای گمنام پارک ملت رشت نیز افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم محوری و استانی صدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی و ۱۵۲ روحانی شهید گیلان از دقایقی پیش در مصلای امام خمینی شهر رشت آغاز شده است.

کد خبر 5365884

منبع: مهر

کلیدواژه: میرزا کوچک خان استان گیلان مراسم بزرگداشت ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان واکسن کرونا زلزله آلودگی هوا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران ایلام شیوع کرونا شهرداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دراین مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع زارچ برگزار شد سردار فتوحی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام مقام گفت: شهید حجازی بیش از ۴۰ سال از عمر خود را وقف دفاع از انقلاب اسلامی و نیرو‌های مقاومت کرد و یکی از فرماندهان نام‌آشنا در جبهه مقاومت بود.

 

وی افزود: شهید حجازی فرمانده چند وجهی بود یعنی هم در صحنه‌های ستادی، فرماندهی و میدانی و فرهنگی بسیار توانمند بودند. 

 

این یادگار دفاع مقدس با اشاره به توان موشکی حزب الله لبنان در جنگ با رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: سردار حجازی به نوعی پدر موشکی حزب الله تلقی می‌شد و شاید بتوان این‌گونه گفت که موثرترین چهره در تجهیز حزب‌الله به انواع موشک‌ها به ویژه موشک‌های نقطه‌زن، شهید حجازی بود.

دیگر خبرها

  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • یک جنایت و چند روایت؛ بالاخره چه کسی میرزا کوچک‌خان را کشت؟
  • بالاخره چه کسی میرزا کوچک‌خان را کشت و سرش را به تهران برد؟
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ