Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت السلام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار اعضای هیات امنای حوزه علمیه مکتب نرجس (س) زاهدان اظهارداشت: حوزه‌های علمیه پادگان‌های آموزشی امام جعفرصادق (ع) هستند که فعالیت در آن‌ها یکی از زیربنایی‌ترین امور است.

وی حضور افراد با تجربه، شخصیت‌های علمی و اساتید برجسته در بین اعضای هیات امنا را خواستار شد و افزود: تشکیل مجموعه‌ای مرکب از همه اعضای هیات امنای حوزه‌های علمیه خواهران می‌تواند در تبادل تجربیات و رسیدن به اهداف پیش رو موثر واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به درخواست تشکیل سطح چهار در حوزه علمیه خواهران بیان کرد: باید زمینه اجرای کار، بررسی و زیرساخت‌ها فراهم و همچنین تعداد متقاضیان مشخص و محتوا طراحی شود، زیرا تنها تحصیل در سطح چهار کافی نیست و باید به کیفیت اجرا حساس بوده و با استفاده از اساتید شایسته محتوای مطلوب ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: هم‌افزایی بین حوزه‌های علمیه خواهران و برادران و استفاده از اساتید مشترک نیز می‌تواند حرکتی رو به جلو در رسیدن به اهداف باشد.

 محامی با اشاره به اینکه اگر طلاب فقط به دنبال مدرک باشند کارایی لازم را در حوزه‌های علمیه از دست خواهند داد ادامه داد: برای شروع کار لازم است تا مشکلات حوزه‌های علمیه را شناسایی و فهرست کنیم و به تدریج به دنبال حل هر یک از این مشکلات باشیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه حوزه علمیه حوزه های علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، متن بیانیه مشترک مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در حمایت از اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: ولْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ¹

«کرامت و ارزش والای انسان و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خدا» ² پیام سعادت بخش و مشترک همه ادیان توحیدی است که بر تارک میثاق ملی ملت مؤمن ایران اسلامی می‌درخشد.

فتنه‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی پیوسته این کرامت و آزادی مقید را مورد هدف مستقیم و غیرمستقیم خود قرار داده و می‌دهند و با زدودن عفت و پاکدامنی، در محور فتنه‌ها و تلاش‌های خود پاکدامنی زنان را نشانه رفته اند.

«ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی» ³ اولین و مهم‌ترین وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی است که امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در قالب «طرح نور» با تکیه بر تجارب گذشته و پختگی و سنجیدگی و دقت عمل بیش از پیش تلاش برای تأمین «محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» در جامعه را مأموریت خود تعریف کرده است.

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها براساس رسالت ذاتی، وظیفه‌ی شرعی و قانونی و مسئولیت اجتماعی حمایت همه جانبه از تحقق این مهم و رفع کاستی‌های گذشته را تکلیفی اجتماعی دانسته و همچون آحاد دیگر ملت ایران اسلامی خود را در تلاش و حمایت از تحقق این هدف مقدس سهیم می‌دانند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها

۱_ سوره آل عمران آیه ۱۰۴

۲_ بند ۶ اصل دوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۳_ بند یک اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 6088409

دیگر خبرها

  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود