Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، سید عباس موسوی در توییتی نوشت: " جالب اینجاست که ایران تمام ذهن سفیر یک رژیم جعلی را پر کرده است و از هر فرصتی برای بیان این درگیری ذهنی استفاده می‌کند. شمعی که او روشن می‌کند به قیمت خاموش کردن شمع زندگی فلسطینیانی است که رژیم صهیونیستی بطور روزانه خاموش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

جورج دیک سفیر رژیم اسرائیل در باکو در توئیتی مداخله جویانه و عوامفریبانه اظهار داشت به یاد ایرانیان شجاع در جشن هانوکا شمعی روشن کرده است!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» پاسخ مشروع ایران به صهیونیست‌ها بود

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، شفیق دیوب، سفیر سوریه در تهران در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی مجمع جهانی بیداری اسلامی درباره عملیات تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی گفت: «وعده صادق» عملیات دفاعی مشروع از سوی جمهوری اسلامی ایران است که در چارچوب حق دفاع از خود و در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد.

وی افزود: حمله به کنسولگری نقض بارز و آشکار قوانین بین المللی و مفاد کنوانسیون وین در زمینه روابط دیپلماتیک و کنسولی بود و جنایت جدیدی علاوه بر جنایت‌هایی است که رژیم صهیونیستی بیش از 6 ماه در غزه و کرانه باختری انجام می‌دهد.

سفیر سوریه در تهران عنوان کرد: این جنایت‌ها در سایه حمایت بی پایان ایالات متحده و برخی هم‌پیمانان رژیم صهیونیستی و ناتوانی جامعه بین الملل برای خاتمه دادن به این جرایم انجام می‌شود.

دیوب گفت: ایران قبل و بعد از عملیات «وعده صادق» عاقلانه و مسئولانه عمل و حدود دو هفته در انتظار محکومیت صریح و قاطع بین المللی شورای امنیت در زمینه تجاوز به کنسولگری خود که از مصونیت کامل برخوردار است، خویشتنداری کرد.

سفیر جمهوری عربی سوریه با محکومیت شدید تجاوزات رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و تمامی حملات و جنایت‌های صهيونيست‌ها به سرزمین‌های سوریه، غزه و مردم فلسطین بر همبستگی کامل و قاطع خود با جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران تأکید کرد.

وی همچنین نسبت به خطر تداوم سیاست، اقدامات و حملات رژیم صهیونیستی در فلسطین و منطقه به زیان صلح و امنیت منطقه ای و بین‌المللی هشدار داد و از جامعه جهانی خواست مسئولیت‌های خود را در پایان دادن فوری این اقدامات برای جلوگیری از تشدید تنش و خون‌ریزی بیشتر برعهده بگیرد.

سفیر سوریه در ایران تصریح کرد: عملیات «وعده صادق» از نظر ژئوپولوتیک دارای اهمیت زیادی است و نقطه عطف مهم و شاید عظیمی نه تنها در سرنوشت درگیری با رژیم صهیونیستی، بلکه در کل منطقه است و قطعاً نتایجی به‌دنبال خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» پاسخ مشروع ایران به صهیونیست‌ها بود
  • اظهارات تازه کامرون درباره پاسخ اسرائیل به ایران
  • سپاه پاسداران با اقدامات تلافی‌جویانه علیه اسرائیل دل همگان را شاد کرد
  • سفیر ایران در رُم: اگر اسرائیل پاسخ دهد، واکنش ما بسیار شدیدتر خواهد بود
  • پاسخ ایران به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی در باکو
  • پاسخ سفیر ایران به سفیر رژیم صهیونیستی در باکو: ایران فرزند نامشروع و لوس غرب در منطقه را ادب کرد/ از این‌ پس کوچکترین شرارت شما پاسخ کوبنده ای دریافت خواهد کرد
  • پاسخ محکم سفیر ایران در باکو به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی: دوره بازی مظلوم نمایی تمام شد پسر!
  • پاسخ سفیر ایران به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی در باکو
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی پیامی روشن برای همه دارد
  • عملیات وعده صادق معادلات را به نفع محور مقاومت تغییر می‌دهد