Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در کنگره شهدای سه هزار شهید ایلام با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران ، گفت: مردم ایلام در زمان دفاع مقدس رشادت‌های فراوانی از خود برجای گذاشتند و امروز نیز مردم همانند دفاع مقدس برای برگزاری کنگره شهدا سنگ تمام گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: ایلام امروز به مدد رشادت‌های دفاع مقدس، دروازه عتبات عالیات لقب گرفته است.

او مطرح کرد: مردم استان ایلام، طلایه دار مقاومت و ایثار و فداکاری بودند و در فراز و فرود جنگ جرعه‌ای از اجر شهداء را نصیب خود کردند.

او افزود: مردم شریف ایلام در آزمون سخت جنگ تحمیلی نمره قبولی گرفتند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی جامعه ورزش و جوانان از غیور مردان نیروهای مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران اسلامی

جامعه ورزش و جوانان برای دفاع مشروع نیروهای غیور مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر جنایات خبیث رژیم صهیونسیتی قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این بیانیه آمده است:

 بسم الله قاصم الجبّارین
انّا من المجرمین المنتقمون

غیورمردان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شب گذشته در پاسخ مشروع به تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به سفارت کشورمان در سوریه، صدها پهپاد و موشک بر سر متجاوزین فرود آوردند تا وعده صادق جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تنبیه متجاوز محقق شود.

این اتفاق میمون که باعث شادی مردم آزاده در سراسر جهان شد، به لطف خداوند متعال و با درایت رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای دام ظله العالی، پشتیبانی مردم غیور و به برکت خون شهیدان جبهه مقاومت و رشادت رزمندگان اسلام بدست آمد.

سران استکبار و فرزند نامشروع آنان یعنی رژیم صهیونیستی این بار سیلی خوردند تا بدانند جمهوری اسلامی ایران در وعده خود صادق است و حالا به خوبی فهمیده‌اند نتیجه بازی با دم شیر چیزی جز نابودی و هلاکت نیست.

امروز شور و شعف مردم شریف ایران اسلامی بیش از همیشه است و همگی ما در دلهای خود احساس غرور و شرافت می‌کنیم. این مسئله ملی همه ما را دوباره دور خاک وطن گرد آورد و همه آحاد مردم با هر عقیده و سلیقه‌ای نشان دادند زمانی که نام وطن در میان باشد، با جان خود به میدان می‌آیند و هیچ هراسی از زوزه توخالی سگان استکبار ندارند.

جامعه ورزش و جوانان ایران نیز مانند تمامی مردم ایران پس از این پاسخ سنگین و پشیمان کننده، از غرور و افتخار در پوست خود نمی‌گنجد و امروز همگان فهمیدند حضور ورزشکاران ایرانی در صف اول خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی و گذشتن از مدال قهرمانی و عدم رویارویی با نمایندگان این رژیم غاصب و سفاک چه معنایی دارد و حالا این افتخار بیش از پیش بر سینه ورزشکاران ایرانی می‌درخشد.

جامعه ورزش، وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران به تمام دلاور مردان نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و ارتش جمهوری اسلامی ایران خسته نباشید می‌گوید و بابت این تنبیه محکم از آنان قدردانی می‌کند. همچنین لازم است بار دیگر تأکید کنیم جامعه ورزش ایران در کنار سایر آحاد جامعه بویژه نیروهای مسلح با آمادگی بالا گوش به فرمان ولی خود حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی هستند تا با یک گوشه چشم ایشان رژیم کودک‌کش صهیونیستی را از صفحه روزگار محو کنند.

ان وعد الله الحق

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداختن به نقش زنان در جبهه مصداق جهاد تبیین است
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • ادعای عجیب مسئول اینترنت: سرعت اینترنت در کشور ۱۰۰برابر می‌شود
  • قدردانی جامعه ورزش و جوانان از غیور مردان نیروهای مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران اسلامی
  • در اجرای طرح نور؛ پلیس از همکاری مردم قدردانی کرد
  • پلیس از همکاری مردم قدردانی کرد
  • فصل برای مدافع تراکتور تمام شد
  • چند نکته مهم درباره اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی با تجهیزات پیشرفته در مرزهای شمال شرق کشور
  • محمدرضا عارف: تمام تلاش مسئولان این باشد که کشور در ورطه جنگ نیافتد/ نباید تحت تاثیر تندروهایی قرار گرفت که هیچ نقشی در 8 سال جنگ تحمیلی نداشتند/ هر گاه مسئولان با مردم فاصله گرفتند با شکست مواجه شدیم/ مردم با هیچ کسی تا ابد عقد اخوت نمی‌بندند