Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مجید صالحی امیر معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان بیان کرد: فرقی بین طرح اقدام ملی مسکن و طرح نهضت مسکن نیست، در هر دو طرح هدف، خانه دار کردن مردم است.

او با بیان اینکه مواردی که در قالب طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند و مواردی که در طرح نهضت مسکن ثبت نام می‌کنند، با هم دیده می‌شوند، اظهار داشت: ملاک برای ما واریزی‌های به موقع است که رقم این واریزی‌های اولیه نیز برابر ۴۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان با اشاره به اینکه افرادی که تخصیص زمین برای طرح آن‌ها منظور شده است، واریزی‌های دیگری داشته‌اند، مطرح کرد:، اما افرادی که هنوز تخصیص زمین برای آن‌ها منظور نشده با افرادی که به تازگی نام نویسی می‌شوند، در یک مرحله قرار دارند و ملاک پیش روی کار آنها، واریزی‌های به موقع آن‌ها است.

صالحی امیر ادامه داد: نام نویسی برای کل استان همدان در قالب طرح نهضت مسکن آغاز شده است و شاهد استقبال خوبی در سطح استان به ویژه شهرستان همدان در این زمینه بوده‌ایم، و تاکنون نزدیک به ۲۰ هزار نفر در شهر همدان در قالب این طرح نام نویسی کرده‌اند که البته این عدد ناخالص بوده و بایستی مورد پالایش و صحت سنجی قرار گیرد.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان گفت: طبق دستوری که وزیر راه به معاونت شهرسازی خود داده است، موضوعاتی برای تأمین زمین مطرح است بدین سان، هم اکنون بحث زمین از آن طریق درحال پیگیری است و زمانی که بحث زمین حل شود، در شهر همدان مشکلی برای ادامه مسیر نخواهیم داشت.
منبع مهر
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کشف و ضبط طرح نهضت مسکن نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قزوینیان گفت: فشاری که شرایط اقتصادی به اقشار مختلف جامعه وارد می کند آثار آن در اداره کل راه و شهرسازی استان در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار مشهود است.

وی به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن ملی در بخش خودمالکی را ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی را ۹۲ درصد اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • تایید نهایی بیش از۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش