Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید رضا مرتضوی روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی استان در محل استانداری اصفهان افزود: صنایعی که مبتنی بر فناوری‌های جدید و به روز هستند و آب بَر نیستند باید در استان توسعه یابند.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به اشتغال‌زایی ادامه داد: ورود هر یک از این صنایع به استان و یا گسترش آن سبب تحول اقتصادی، اشتغال‌زایی و تولید بیشتر می‌شود و این مهم باید بیش از قبل مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت مباحث فرهنگی اضافه کرد: حامی طرح‌های پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌ها هستیم اما معتقدیم که در این ارتباط باید کار درست و مطلوب انجام شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در این نشست گفت: برنامه ما جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری در استان و جلوگیری از سرمایه گریزی است.

امیررضا نقش تصریح کرد: ۱۳ درصد از موضوع پژوهش در کشور در اصفهان انجام می‌گیرد که نشانگر ظرفیت بالای این خطه در تولید علم و دانش دارد بنابراین می‌توان از آن برای تولید بیشتر استفاده کرد.

مهدی طغیانی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این شورا با اشاره به چالش کم آبی اظهارداشت: شناسنامه دار کردن چاه‌های مجاز، مشخص شدن میزان برداشت‌ها و توقف برداشت از چاه‌های غیر مجاز در استان باید بیش از قبل جدی گرفته شود. 

همچنین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در این جلسه گفت: ایجاد پیوست مرتبط با آب برای واحدهای صنعتی و مجموعه‌های تولیدی ضروری و لازم است.

هاشم امینی خاطرنشان کرد: این امر به بهره وری در مصرف آب می‌انجامد و از آنجا که استان با مساله خشکسالی روبه روست باید نهایت دقت را در استفاده از آب بویژه در صنایع داشته باشیم.

شورای برنامه ریزی استان روز پنجشنبه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و برخی از فرمانداران و نمایندگان مجلس در سالن اجتماعات استانداری اصفهان برگزار شد.

برچسب‌ها توسعه اقتصادی اصفهان استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی اصفهان استانداری اصفهان توسعه اقتصادی اصفهان استانداری اصفهان استانداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دکتر سعید شهند مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با حضور در استانداری آذربایجان غربی با دکتر منصور میرزایی مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد.   در این دیدار دکتر شهند ضمن گزارش آخرین وضعیت محیط زیست استان با بیان توفیقات حاصله در این امر خطیر به حمایت‌های همه جانبه مقامات و مسئولین ارشد سازمان و استان اشاره کرد و بیان داشت ارتقاء شاخص‌های محیط زیستی استان در قریب به ۳ سال گذشته حاصل تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه روزی محیط بانان و کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان و حمایت‌های همه جانبه مقامات و مسئولین ارشد سازمان و استان است و این حمایت‌ها شایسته تقدیر است و مسئولیت سربازان حافظ محیط زیست استان را بیشتر و سنگین‌تر می‌کند. در خاتمه این جلسه دکتر منصور میرزایی مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری آذربایجان غربی نیز از تلاش‌های جهادی مجموعه حفاظت محیط زیست استان در راستای حفاظت و صیانت از انفال و نعمات خدادادی قدردانی نمود.

دیگر خبرها

  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • رونمایی از شش محصول صنایع خلاق و فرهنگی در رویداد «مانوین»
  • رونمایی از ۶ دستاورد صنایع خلاق و فرهنگی در رویداد ملی «مانوین»
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است