Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- آخرین اطلاعات دریافتی از محورهای برون‌شهری در شبانه روز گذشته، ۶.۹ درصد افزایش تردد را نسبت به روز قبل نشان می‌دهد.

 به نقل از وزارت راه و شهرسازی، آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۵۳ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری در شبانه روز گذشته، ۶.۹ درصد افزایش تردد را نسبت به روز قبل نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۹ درصد است و اوج تردد بین ساعات ۱۶ الی ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

 

 

 

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۴ درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، مهدی فعالی در خصوص افزایش نرخ کرایه ناوگان اتوبوس درون‌شهری در یزد گفت: نرخ اتوبوس شهری در یزد با کارت شهروندی که پیش از این یک هزار و ۷۵۰ تومان بود با افزایش ۱۴ درصدی به ۲ هزار تومان افزایش یافته و این نرخ بدون کارت از ۳ هزار و ۵۰۰ تومان به ۴ هزار تومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: افزایش نرخ کرایه مینی‌بوس‌ها و تاکسی‌های درون‌شهری یزد نیز در حال بررسی در کمیسیون‌های شورای شهر یزد است و تا نیمه اردیبهشت‌ماه میزان افزایش نرخ مینی‌بوس‌ها و تاکسی‌های یزد مشخص خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اضافه کرد: نرخ حمل و نقل اتوبوس درون‌شهری یزد در تمام مسیرها ۲ هزار تومان است و نرخ حمل و نقل در مسیرهایی چون محمدآباد، فهرج، روستاهای اطراف شهر یزد و مسیرهای طولانی‌تر، نرخ بالاتری دارند.

وی با اشاره به تعداد اتوبوس‌های درون‌شهری فعال در یزد گفت: هم اکنون ۱۰۳ اتوبوس درون‌شهری در شهر یزد فعال است در حالی که نیاز شهری یزد ۱۵۰ اتوبوس است و این کمبود اتوبوس موجب شده زمان انتظار در ایستگاه‌های خط واحد سطح شهر زیاد شود و زمان انتظار که باید بین ۱۲ تا ۱۵ دقیقه باشد اکنون به طور متوسط ۳۰ دقیقه است.

فعالی با اشاره به فعالیت مینی‌بوس‌ها در یزد افزود: عموماً مینی‌بوس‌ها در بخش خصوصی و به عنوان سرویس کارخانجات، مدارس و شرکت‌ها فعالیت دارند که در این زمینه ۸۰۰ مینی‌بوس در بخش خصوصی فعالیت دارند و ۱۰۰ اتوبوس نیز در بخش دولتی فعال هستند و از ۲۶ ونی که برای حمل و نقل درون‌شهری واگذار شده است، ۱۰ ون در مسیرهای مختلف سطح شهر یزد فعالیت دارند و برنامه‌ریزی برای ورود بقیه آن‌ها در مسیرهای مختلف در حال انجام است.

وی گفت: امسال ۳۳ اتوبوس و مینی‌بوس شامل ۱۴ اتوبوس، ۱۴ مینی‌بوس و پنج اتوبوس پیشرو که عمدتاً نو هستند به مجموعه ناوگان حمل و نقل درون‌شهری یزد اضافه می‌شود که میانگین عمر ناوگان را کاهش می‌دهد، ضمن اینکه از مینی‌بوس‌ها در مسیرهایی با مسافر کمتر استفاده می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد ادامه داد: میانگین عمر تاکسی‌های شهر یزد ۹ سال است که با توجه به ابلاغ وزارت کشور، عمر فرسوده تاکسی‌ها ۱۲ سال است و عمر اتوبوس‌ها در ناوگان حمل و نقل شهری یزد با توجه به اینکه هنوز به اتوبوسی به این ناوگان اضافه نشده نزدیک به ۱۲ سال است که با اضافه‌شدن ناوگان نو، میانگین عمر آن کاهش می‌یابد.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1227131 برچسب‌ها اقتصاد ایران افزایش نرخ تورم

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار 
  • هشدار قرمز هواشناسی:بارش شدید باران در نیمه جنوبی فارس
  • افزایش ۱۴ درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ ترافیک سنگین در محورهای برون شهری کشور
  • یک میلیون وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی تردد کردند
  • تردد بیش از یک میلیون وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی
  • کاهش ۲۱ درصدی فوتی‌ها در طرح نوروزی استان مرکزی
  • افزایش ۲۴ درصدی تردد مسافران فرودگاه مشهد در تعطیلات عید فطر
  • افزایش ۱۷ درصدی تردد های ساعتی اصفهان